sorteer op
Zo is het begonnen: Tijdens zacht tot matig optrekken heb ik een licht schurend geluid op 3200 en 4000 tr/min. Bij vermindering van toerental hoor ik het niet. De distributieriem is er nu af en de waterpomp had wat speling. Voor de rest geen probleem met de andere onderdelen gevonden. Alles moet nu nog gemonteerd worden. Bij
hallo ik heb een opel vectra bj 2000 ik wil hier graag een cruise control in bouwen de vraag is of deze is voorbereid ik heb de kapjes bij het stuur er al af gehad maar waar moet ik naar zoeken en waar(losse kabels of stekker) alvast dank marco
Hoi Ik heb hier een Audi A3 staan die zijn koelvloeistof er via het expansievat uitgooit na een rit op hoge snelheid. De temperatuur blijft goed wordt wel iets hoger dan 90 graden maar alleen als je een stuk 140-150 hebt gereden , tijdens het rijden gebeurt er niets maar zodra je de auto stil
De afslag van de pinkers gebeurd door een staafje op je stuurwiel die in aanraking komt met een hendeltje die uit de pinkerschakelaar komt bij het pinker weg te slaan waardoor de pinkers afgezet worden. Puur mechanisch dus. Dit kan ook problemen geven wanneer je stuurwiel schuin staat bij het rechtuit rijden. Succes!
Hallo Is het hamertje niet gebroken? Zit achter in de bak achter een groen dekseltje. Vr. gr. Moos
Hallo, De ruitensproeier voor werkt niet. Achter wel en dan hoor je het motortje ook duidelijk. Dit hoor je niet als als ik de voorruitensproeiers probeer. Zijn dit aparte motortjes? Of zou er een ander probleem zijn? Graag jullie reactie.
hallo weet iemand het vervangingsinterval voor de distributieriem van een golf 4 1.6 16v BCB motor? bij de dealer zeggen ze visueel controleren en dat er geen vaste termijn voor staat. iemand ervaring hiermee? B.V.D.
Hoe is dit op te lossen? Is het op te lossen zonder de dure motor te vervangen? B.V.D Norres.
Bij verminderen van de snelheid tot stilstaan dreigt de auto af te slaan bij het indrukken van de koppeling; toerental daalt meteen naar beneden de 1000 per min. Wat is mogelijk de oorzaak? groeten, Ed Creutzburg
Als het al een CDI is denk ik dat je brandstofpomp lekt, deze zit boven je snaar.