sorteer op
Hallo, kan er mij iemand zeggen waar ik de pollenfilter kan terug vinden van dit model en of dat nogal omslachtig is? Ik heb ook horen zeggen dat je voor de mazoutfilter te vervangen je het rechtervoorwiel moet demonteren. Is dit waar, of is er ook een andere manier om deze te kunnen vervangen? Zoja,
Het relais zit onder de zitting van de achterbank. Het is een vrij groot relais. Heb je het relais al gevonden?
is dit nog afhankelijk van de tremperatuur. is de auto voorzien van een af fabriek startblokkeersysteem ik denk dat de oorzaak ligt aan het blijven kleven van de afsluiter op de pomp. deze moet afsluiten als de spanning er af gaat door een veertje soms gaat de plunjer te zwaar en is het veertje niet
na het vervangen van de raammotoren/regeleenheden lv+ rv werkt de inklapfunctie spiegels niet meer vas geeft aan bij portierregeleenheden bestuurderszijde midi en bijrijderszijde max aan weet iemand wat dit inhoud of dit gelijk moet zijn en hoe je dit kan wijzigen. Coderingen zijn 2x opnieuw ingevoerd en helpt niet. Met de oude regeleenheden werkte deze
bert, radio, binnenverlichting oid. De fiatjes hebben een permanente stroom op de radio. Er is dus ergens een (kleine)stroomverbruiker. succes
jongens, ik heb hier een passat variant met water aan de rechtse vloer achterpassagier. Hooogstwaarschijnlijk afwatering condensatie verstopt van de airco. Probleem : ik vind verdorie die darm niet!! Iemand een idee. Ik heb reeds een darm ontstopt tussen de hitteschilden, maar dat blijkt de afwatering van de regen te zijn.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad bij een Swift gti. Dit was bij mij verholpen door de gasklephoekpositiesensor te demonteren.
Wie kan er aan documentatie komen over een chevy cheyenne van 1980 met een 6,2 ltr diesel vanGMC.alvast bedankt!!! 06-11137605
na het vervangen van de portierregeleenheden/raam motor voor een storing in spiegelverstelling en interrieurverlichting werkt dit weer goed alleen nu klappen de spiegels niet meer in met bedienen schakelaar. VAS geeft aan bij interactief storing zoeken dat portierregeleenheid bestuurderzijde midi en bijrijderszijde max is weet iemand wat dit inhoud en hoe je dit kunt wijzigen
als ik de ruitenwisser uitzet komen de wissers niet meer in de 0 stand dit gebeurt zowel in de eerste en tweede stand en de interval ruitenwissermotor is al vervangen geen verbetering iemand een oplossing ??? mvg Eddy