Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Km-teller op hol

Espace met het volgende probleem: km-stand stond op 176.503km. Onder het rijden hield de km-teller op met tellen en ging op 630.000km staan, wat nu nog steeds de km.stand is. De dagteller en km-teller werken niet meer, snelheidsmeter geeft wel goed aan.Dealer zegt: Display (650,-) en ECU (450,-) vernieuwen doordat de hoogste km-stand van de

RenaultEspace217 jan. 2007 19:53

lampje airbag

Het lampje van de airbag springt soms aan en er komt een foutcode in van de bijrijderszetel.Kan mij soms iemand vertellen waar de kabel over het algemeen onderbroken is of als er een andere oplssing is

BMW3-serie317 jan. 2007 18:08

motorstoringslampje knipperd

motorstoringslampje kipperd soms en slaat dan niet aan ,startblok.led is gewoon uit.storing df 044 .soms start de auto wel maar blijft lampje knipperen stationair en gaat uit bij gas geven.ook soms niks aan de hand starten lopen rijden.massa punten gecontroleerd zijn ok ,kabel codelijn door gemeten ok.iemand suggestie's

RenaultScénic216 jan. 2007 20:23

remslijtagelampje blijft branden

Ik heb hier een auto met het volgende probleem. Na het vervangen van de voorremblokken, blijft het remslytageindicator branden. Auto heeft al een tydje op contact gestaan, maar dat helpt niet. Nieuwe sensor gemonteerd, remoliepijl is OK, achterremblokken zijn ok. Iemand enig idee hoe ik dat vervelende lampje uitkrijg. (zonder het weg te halen).Alvast bedankt,Erik

BMW5-serie1215 jan. 2007 17:17

Zwak branden motormanagementlampje

Ik heb hier een Ford Focus 1.6i WAGON van 2002. Af en toe brandt het motormanagementlampje. De laatste keer had ik dit ook en toen brandde hij zwak nadat ik de auto gestart had en ging toen daarna langzaam uit. Ik heb hem uitgelezen met WDS, maar daar kwam niets uit.Heeft iemand dit weleens eerder

FordFocus312 jan. 2007 22:09

[ZX] Intrappen rem / bediening RAW Acculampje

Bij een ZX 1.6 gaat bij het intrappen van de rem en/of bedienen RAW het acculampje branden EN valt de radio uit. Het vervelende is dat het dan wel en dan weer niet is. Kent iemand dit en/of weet de oplossing?Misschien dat iemand het schema ervan heeft?!Hoop snel wat te horen!!!!

CitroënZX710 jan. 2007 17:25

Benzine en temp meter slaan op en neer bij koude motor

Ik heb hier een audi TT met het volgende vreemde probleem. Bij koude motor net na het starten gaan de temperatuurmeter en de benzinemeter als een gek op en neer slaan (hoorbaar met harde tikken) zogauw er ongeveer 5 km gereden is wordt het slaan minder, en na ongeveer 7 minuten stopt het en geven

AudiTT329 dec. 2006 14:12

Onderhoud reset

Hoe kan ik het onderhoud resetten met de knopjes in het dashboard.?

BMW5-serie229 dec. 2006 12:34

benzine meter audi tt

Hallo,Ik heb hier een audi TT 225 pk roadster 2000.Het volgende probleem :de benzine meter geeft niet goed aan meestal teveelAls auto op contact staat gaat na ongeveer een minuutje de wijzer op en neer ook als auto een tijd stil staat.Ik heb al een nieuwe klok (instrumentenpaneel) laten monteren bij dealer, klant belt dag

AudiTT327 dec. 2006 09:29

Handschoenkastje blijft niet dicht.

ZAFIRA B ik heb verschillende wagens waarvan het handschoenbakje nie dicht blijft ; de pinnen komen nie terug die vergrendelen nog mensen die dit probleem kennen ?

OpelZafira1426 dec. 2006 19:45