Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

storing bij koud starten en wegrijden tot de auto op temperatuur is

Heel belangrijk is dat de motor goed loopt op benzine, doet hij dat niet,dan kan hij ook nooit goed op gas rijden!

Renault217 sep. 2008 20:24

aankoop nieuwe auto

Hallo ik heb een peugeot 205 cti 1992 gezien. maar waar moet ik op letten bij de aankoop gr bas

Peugeot205116 sep. 2008 19:13

X- Contact / Zekering

de zekeringen die er zijn zitten net rechts onder de pook en er zitten er nog onder de accu. eigenlijk zou je een schema moeten hebben kun je dat niet bij een collega van daan halen. groetjes jan.

VolkswagenTransporter112 sep. 2008 20:41

Achterdeur gaat niet open

achterdeur van matiz gaat niet open,heb de binnenbekleding los gehaald beide stangetjes zitten op hun plaats,kan dr aan trekken wat ik wil maar deur wil toch niet open.Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?elke suggestie is welkom.verder zou ik willen weten of de auto hierdoor bij de APK wordt afgekeurd.

Daewoo-Chevrolet412 sep. 2008 18:54

307cc werkt de spiegel bediening niet en de achteruit rij sensoren

307cc werkt de spiegel bediening niet je kunt ze wel inklappen maar de verstelling l en r spiegel werken niet ik heb de schakelaar al met een andere 307 gewisselt maar dit haalt niks uit. ook de achteruitrij sensoren werken niet geen signaal wie weet het speakertje van dit sys te zitten vr gr richard

Peugeot211 sep. 2008 22:10

inhouden

mijn escort xr3i cabrio uit 1990 houdt in bij het doortrekken je voelt dan echt alsof hij zachtjes word tegen gehouden   stootsgewijs ik denk zelf dat het met de gasklep te maken heeft wie heeft er nog meer ideen

FordEscort11 sep. 2008 11:46

problemen met stationeer

hallo ik heb een opel astra 1600-16v mijn vraag is loopt zo goed gestationeerd maar als ik gas wil geven is het net of die heel even op drie cillinders loopt geef ik meer gas is het goed kort om hij accelareert niet goed hoe het moet zijn compressie gemeten op alle 4 cilinders compressie

OpelAstra311 sep. 2008 11:37

richtingaanwijzers

hallo ik heb onlangs mijn auto in de garage binnegebracht met een probleem als ik mij richtingaanwijzer aanzet gaat die gewoon maar vanaf het moment dat ik op de rem duw gaat aan de buiten kant de andere pinker mee dus als ik hem na rechts aanzet en ik rem flikkert de linkse licht mee

RenaultClio10 sep. 2008 12:02

uitschakelen achteruit wisser bij achteruit rijden

hallo, heb een skoda fabia combi verkocht en klant wil niet dat de wisser van achter gaat als deze hem in achteruit zet vindt er niets van instructie boekje, deze zal toch op een manier moeten kunnen worden uitgeschald worden bij het in achteruit zetten heb nog niet met de vag-com geprobeerd als dit eventueel

SkodaFabia810 sep. 2008 09:09

Motor temperatuurblijft laag

Hallo, sinds kort rij ik een A6. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat de motor temperatuur rond de 80 graden blijft hangen en als ik in de file sta zakt de temperatuur zelfs nog iets. Iemand enig idee of dit normaal is of dat er ergens een thermostaat defect is? GroetMarcel

AudiA69 sep. 2008 09:54