sorteer op
Balansas heeft deze niet. Kijk ook of je voldoende benzinedruk hebt door de retour slang slas te maken ,moet benzine uit komen is dat niet zo zou je pomp stuk kunnen zijn. We hebben een keer het zelfde probleem gehad met een Carisma. Bij een loszittende krukas plaat/sensor loopt hij naar mijn weten helemaal niet
ik denk dat de schakelaar goed is omdat als ik het pompje afkoppel (van de stekker) de ruitenwissers gaan wissen in de sproeistand , deden ze eerst ook als ik sproeide, als ik het pompje weer aansluit doen de ruitenwissers in de sproeistand ook niets meer . ik heb het pompje vervangen omdat ik dacht
goeiedag, De dakbekleding begint bij deze vectra sw wat te rammelen... Komt dit vaker voor en wat is de beste remedie hier voor??? mvrgr J
waarschijnlijk denk ik dat er niet anders op zit dan naar je oude orginele maat velgen te gaan heb idee dat door dat je deze velgen gemonteert hebt dat je esp in de war brengt door de grotere omtrek van de velg band of combi daarvan en dat ie daarom vroeg tijdig ingrijpt er zijn
Beste Collegas Wij Zijn Aan Het Stoeien Met Een 407 1,6 Hdi,. Deze Heeft Het Probleem Dat De Wissers Op Interval Blijven Wissen ,ook Met Contact Uit. Communicatie Met De Eenheid Ruitenwissers Is Niet Mogelijk. Wissermotor Vervangen Geeft Geen Verschil Psf 1 Uitwissellen ,geen Resultaat Bsi Vervangen ,geen Resultaat Bedrading Tot Zover In Orde Er
Laatst kwam ik een leuke extra optie tegen in m'n e39 uit 2000. Op het dashbord heb je 2 knoppen. links voor de dagteller en rechts voor de checks. Als je de knop van de checks 10 seconden inhoud, kom je in een verstopt menu. Met de linker knop kun je naar de submenu's Hier
ik heb een vraag mijn polo 1.2 2004 heeft valse lucht daarom blijft de katalysator lamp branden en de auto loopt gestationeerd niet goed en als ik met de auto rij en ik doe de koppeling in gaat de toerenteller naar helemaal naar beneden haast op nul en dat slaat de auto af. ik heb de
is de auto uitgelezen opvragen info can net werk uitvoeren proxi procedure gaarne reactie
we hebben hier een zafira 1999, auto start normaal , slaat aan , loopt dan 1 a 2 sec onregelmatig , het lijkt wel of ie even stikt en vervolgens loopt ie perfect, lucht massa meter is vervangen, gasklep is gereinigd, geen storingen aanwezig 4 gas perfect wie heeft een idee, groeten Gerrit
contact in stand 0 , dagteller indrukken contact naar stand 1 , 5 sec vast houden tot service oplicht, los laten en weer 5 sec vasthouden tot reset knippert, 1x drukken en klaar. mocht dit zo niet lukken even google voor reset apparaatje kost iets van 5 tientjes. of marktplaats afstruinen.