sorteer op
Beste collegas we hebben een fiat doblo staan waar we eigenlijk ten einde raad mee zijn,het probleem is dat de auto wel start maar slecht loopt. hij loopt als het ware wel op alle cilinders maar toch is de verbranding van cilinder 1 niet optimaal want wanneer je de kabel van de verstuiver loshaalt verdwijnt de
We hebben een KIA Sorento 3.3 staan van 2007 met de volgende foutcodes: ABS systeem C1627 = storing can signaal schakelaar en 4WD systeem P1739 = General Position Encoder Fault. Graag uw mening. Wij hebben nog geen metingen gedaan, de auto loopt verder goed, abs werkt ook, maar de auto is heel traag en ESP lampje blijft
Auto binnen met P1340 overslaan in cilinder 4, na een minuutje draaien gaat de auto onregelmatig lopen en geeft deze foutcode. Inmiddels bougies vernieuwd, bobine en injector gewisseld zonder resultaat bij activatietest lijkt alles te werken. Als foutcode er in zit hebben we gewoon een vonk ( geprobeerd met losse bobine ) ook zijn alle
Fiat Ducato heeft al langere tijd last van uitvallen bij aanrijden van rotonde, verkeerslicht e.d. Uitlezen geeft storingscodes P0091 P0092 P0092 Allemaal drukregeling ingang hogedrukpomp. Vorig jaar vervangen: drukregelaar hogedrukpomp, probleem 3 maanden weggeweest, kwam daarna langzaam terug. 4 maanden geleden vervangen: Opvoerpomp brandstoftank, met bijbehorende gemodificeerde kabelboom. Probleem 3 maanden weggeweest. Bij retourtest
De auto start meestal goed, niet altijd. Stationair blijft hij opzich wel goed lopen. Zo gauw als er vermogen gevraagd word (MMT automaat word in zijn E gezet) begint de auto te schokken en 'ploft uit de uitlaat' , tot bijna uitvallen aan toe. Geen foutcodeskatalysator is los geweest, maakt geen verschilLMM gewisseldAlles zonder resultaat
Iemand bekend met volgend probleem?, Wagen komt binnen met vermogensverlies, er is een turbodrukslang tussen de turbo en interkoeler afgesprongen,dit zijn van die verende slangklemmen.De slang wordt teruggezet en een meting gedaan,we meten een turbodruk bij gasgeven of in het accelereren van ongeveer 3 bar,wat dus veel te veel is.De variabele turbo werkt zeer stroef
Goede morgen, Ik heb hier bij mij een Citroën C3 staan motorcode EB2(HMZ) BJ 2015. Deze geeft te pas en te onpas(soms zelf na meer dan 100km rijden) foutcode P0138. Tijdens het rijden is inderdaad de spanning van de achterste lambda sonde te hoor. Tussen de 700 a 900mV. De voorste sonde pendelt mooi en
Wij hebben een 1.2 thp eb2 motor gerepareerd voor een klant. Distributie vervangen en alle zeven schoongemaakt. Alles volgens technische service mededeling. Probleem is bekend distributieriem lost op en verliest veel vezels die in de motor terecht komen. Nu mijn vraag: hoe is het mogelijk dat de zeefjes van de: nokkenasverstellers, oliepomp drukregeling en vacuumpomp
Beste medevakgenoten, We hebben hier een Volvo V40 T3 van 2013. Hiervan valt de motor soms spontaan uit. Als de motor stop valt krijgen we de volgende storing: P008A21 Lagedrukcircuit brandstof waarde te klein De druksensor is al vervangen. Als de motor stop valt zie je inderdaad dat de waarde van de lage druk 0.4 bar
Het vermogen valt regelmatig weg. Dan is max rpm 3000 en geen vermogen. Turbo is recent vernieuwd ivm defect, probleem was er voordien ook. Nu is er al veel gecontroleerd, wat niet mee helpt is dat de wagen geen foutcodes heeft. Oa vacuum op turbo versteller / nagenoeg complete inlaattraject / roetfilter / brandstofdruk en