Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

accu lampje

Wat is er dan met de dynamo Otto? Welk component is dan stuk en werkt even later weer volgens jou?Sytze

OpelCombo121 mrt. 2007 19:34

kadett cockpit probleem

hey,ik heb een probleem met een kadett 2.0 met analoge tellerset erin. hij reed gewoon en toen hield de hele tellerset er ineens mee op. behalve de kilometerteller dus alleen de electrice dingen. alle zekeringen zijn heel. heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?groetjes sloper

OpelKadett427 feb. 2007 18:58

service interval terugstellen

Weet iemand hoe (handmatig) de service interval is terug te stellen ??

SeatAltea622 feb. 2007 19:20

binnenverlichting

Binnenverlicht werkt niet op deuren en bij openen met afstandbediening.Als je contact aan en uit zet gaat licht wel voor 12 seconden aan en daarna weer uit.Instrumentenpaneel vervangen helpt niet en module centrale vergrendeling uitgewisseld helpt ook niet.Iemand al eerder meegemaakt?

FordTransit Connect320 feb. 2007 19:51

gloeilampje knippert

Van zodra het contact opgezet en gestart wordt, begint het voorgloeilampje te knipperen.Motor start en draait perfect, geen fouten geregistreerd.Weet iemand of dit eventueel iets kan te maken hebben met een waarschuwing ivm de DPF?? Wat of wie kan dit veroorzaken? Dank bij voorbaat.

OpelZafira320 feb. 2007 17:26

service interval

Weet iemand of het service interval manueel gereset kan worden van een audi a3 bj 2004

AudiA3217 feb. 2007 19:40

Temparatuur valt weg

Hallo...Ik heb een VW Bora uit 2001 1.9 TDi een pompverstuiver type.PRobleem is dat de tempratuur meter binnen van 90 grade opeens terug valt naar 70 of helemaal weg valt,zo lijkt net of dat de motor koud is.Maar is die niet want ik rij un uurtje of nog meer..opsnelweg kom het meestal voor dat die

VolkswagenBora317 feb. 2007 10:52

service interval resetten

Weet iemand of het service interval manueel gereset kan worden van een modus? met het gutmann diagnosetoestel lukt het niet.

RenaultModus316 feb. 2007 18:23

kachelpaneel

Volgens horen zeggen is een kachelpaneel waarvan de verlichting niet werkt, zelf te repareren, wie heeft hier ervaring mee en kan uitleg geven.Ik bedoel het paneel met handmatige bediening, dus niet de VOLAUTOMATISCHE uitvoering, die wel te solderen is.

RenaultLaguna316 feb. 2007 15:26

525tds storing boordcomputer en verlichting

De boordcomputer en radio doen niks, verlichting ervan wel maar geen cijfers of letters en geen geluid , ook de controle lampjes van het grootlicht en de richtingaanwijzers branden niet . terwijl de lampen en knipperlichten wel werken. ik denk zelf dat dit wel verband met elkaar heeft . de radio heb ik al omgewisseld

BMW5-serie315 feb. 2007 11:09