Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Engine Control

Als ik de Subaru Legacy 2.0 op contact zet begint de ventilator van de radiateur te draaien. Starten gaat wel maar moeilijk en na het gas geven bokt de motor totdat een hoger toerental is bereikt. Wat is er loos?

Subaru24 okt. 2008 09:04

boxster

Michael mh 1237 graag zou ik je willen bellen over  de boxster , je kan mij ook mailen dan kan ik je weer terug mailen hier mijn mail adres hennievulcan@gmail.com grt Hennie.

PorscheBoxster2 okt. 2008 23:26

uitvallen km teller en snelheidsmeter

Heb dit gedaan sindsdien werkt alles spontaan weer. Gr ed

RenaultEspace21 okt. 2008 20:34

Dashboard ,Tellers, werken niet meer

Ik heb hier een Mercedes 300 sl ,nu knippert de benzinemeter,gordel ,olie lampje.De Kilometerteller,toerenteller,benzinemeter,oliedrukmeter,benzien verbruikmeter werken niet meer.De temperatuurmeter en klokje werken nog wel.Dit is geen digitale km teller.Ook het cabriodak gaat niet open .wat is er mis ??De storing komt waarschijnlijk door het opstarten van de auto met een startbooster.Maar is nu de Teller

Mercedes-BenzSL230 sep. 2008 22:59

Tanken gaat erg moeilijk

Klant klaagt dat het tanken erg moeilijk gaat. Is er iemand die weet wat er aan de hand kan zijn. Tankontluchting?. B.v.d.

BMW5-serie1130 sep. 2008 01:14

ruitewissers werken niet

hallo,ik heb een polo waarvan van de ruitewissers enkel de snelste stand nog gaat en tegelijkertijd is ook de electrische bediening van de spiegels uitgevallen,herkent iemand dit probleem of weet iemand in welke richting ik moet zoeken want ik bezit geen electrisch schema van dit type.alvast bedankt gerit

VolkswagenPolo329 sep. 2008 21:18

ik heb een probleem met mijn lucht veren S.O.S

mijn v230 die gaat niet  meer om hoog  en gaat ook niet meer omlaag,met uitlezen  is er niks aan de hand geeft niks aan ja gaf alleen 1 ventiel aan dat stuk was en is in middels veranderd,de pomp werkt rellae is goed zekering is oke.lampje werkt hoe het hoort.ben naar de dealer gegaan 330

Mercedes-BenzV-klasse29 sep. 2008 00:20

stoten bij laag toerental

heb riemspanning gecontroleerd en de gasklep opnieuw ingeleerd was nog niet gebeurd nadat ik hem gereinigd had was me trouwens ook niet bekend ook zat er weer een fout in zonder dat `t lampje brand kan hem nu exact omschrijven mengselcorrectie mengsel te arm. p code zo niet bij de hand verder een brandstofsysteem reiniger toegevoegd en

VolkswagenLupo327 sep. 2008 11:52

Snelheidsmeter is defect

Hallo, Mijn vraag is ik heb een auto waarvan de snelheidsmeter defect is. Eerst toen ik nog 20km p.u reed gaf ie 40 km p.u aan. Toen na een tijdje deed ie helemaal niks meer. De lichten voor achter doen het allemaal nog wel. Dus ik weet niet waar het aan ligt. Kan iemand mij tips geven

326 sep. 2008 23:16

raam loopwerk raam sluit niet tot bovenaan

Hallo het probleem van de auto is de raam van de rechtse deur, deze sluit niet tot bovenaan en ook zakt hij niet ver genoeg. (230 coupe) Als de raam bijna bovenaan is begint er een ratelend geluid , ook als hij niet verder zakt. de bekleding heb ik verwijderd maar er is maar minimale

Mercedes-Benz426 sep. 2008 21:51