Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

taal veranderen van boordcompjuter

Dag allemaal,Wie weet hoe je met de vag. de taal kunt veranderen bij een a6 van 1999, gaat om de boordcumjuter.Het is een ingevoerde auto uit duitsland, vandaar.alvast bedankt, Wessel.

AudiA6423 apr. 2007 21:02

Diagnose Lampje Gaat Branden

Motordiagnose Lampje Gaat Af En Toe Branden Zonder Dat Auto Minder Rijd.De Storing Die Opgeslagen Is, Is Als Volgt:Permanente Storing Werking Zelfregeling Mengsel Laagste WaardeWie Heeft Hier Ervaring Mee Wat Het Zou Kunnen Zijn We Hebben De Lambda Sonde Al Vervangen

Peugeot206223 apr. 2007 19:14

Motormanagement lampje: misfire

Motormanagementlampje knippert af en toe en blijft ook af en toegewoon branden. uitlezen geeft een storing aan va"n " misfire cyl 4 en meerder misfires"Loopt stationair ook op 3 cilinders. Wissen van de foutkode , proefrijden en probleem komt weer terug met dezelfde foutmelding. Hier zit zo'n bobinebrug op en die hebben we vervangen. Na

OpelAstra1123 apr. 2007 11:13

tankmeter blijft hangen

Heb een ka staan waarvan de tankmeter op een kwart blijft hangen.We hebben stekker HEC losgehad en weer vastgezet toen stond hij wel op leeg.Toen hebben we er 5 liter benzine ingedaan, later gaf hij toch weer een kwart aan.Instrumentenpaneel en vlotter zijn vervangen.Bedrading meet je goed en ook stekkers klemmen goed.De massa (aansturing) van

FordKA218 apr. 2007 08:22

snelheidsmeter volgt toerentalteller

snelheidsmeter volgt toerentalteller . als de wagen stil staat en we geven gas ,dan gaat toerenteller omhoog maar ook de snelheidsmeter . 2 andere dachborden geprobeerd en juist hetzelfde probleem !!als je in vierde rijd met weinig toeren geeft snelheidsmeter juiste waarde aan ,maar geef je meer gas ,gaat hij omhoog en volgt toerental motor

RenaultKangoo35 apr. 2007 15:20

vacuümsysteem rembekrachtiging mechanisch storing

vacuUmsysteem rembekrachtiging mechanisch storing treed af en toe op p1479klant heeft totaal geen klachten alleen gaat telkens het remblok-indikatie symbool branden en geeft de auto deze code.accu al los gehad, vacuum aansluitingen goed gecontroleerd,booster blijft vacuum houden als de motor uit gezet word, vacuum-senzor op booster (036 906 051 c) vervangen. foutcode komt vrij snel

AudiA454 apr. 2007 18:50

foutcode P0420

Zaterdagmiddag komt klant (mazda2) met brandend mill lampje, code uitgelezen code P0420 Klant komt maandag terug voor verder onderzoek, ik denk dat de kat of de lambda sensor niet goed werkt.Mijn vraag is heeft iemand deze storing al een keer gehad en wat was daar de oplossing van??

Mazda2626 mrt. 2007 21:16

Marea 1998 toerenteller

Toerenteller werkt niet, waar te zoeken / beginnen.Tijdens het rijden begon hij af en toe +/- 2000 toeren aan te geven. terwijl op 3500 toeren werd gereden dus geeft soms iets aan maar veel te weinig. Bij stilstand gas geven blijft meter onderin liggen. Ideeen?

FiatMarea615 mrt. 2007 23:59

uursymbool resetten remvloeistofverversing

Hallo,kan men zonder speciaal apparatuur het uursymbool resetten .deze geeft aan dat de remvloeistof vervangen dient te worden.gr.peter

BMW5-serie613 mrt. 2007 20:48

geen display werking radio

Weet iemand raad voor het volgende probleem: Radio en navi werken niet,niets op het display en geen geluid.Voeding op radio is goed.Volgens de dealer is de radio/navi unit zelf defect ?!?!Kan deze gewisseld worden met een andere auto ?????

RenaultScénic37 mrt. 2007 19:48