sorteer op
Klant heeft bij het sluiten van het dak een sensor geraakt/geactiveerd waardoor dak halverwege open bleef staan. Heeft toen met de hand dak gesloten/dicht gedraaid. Daarna gaat indicator even aan tijdens starten. Vraag van klant: Kan de indicator gereset worden, moet dat bij dealer en kan het dak gewoon weer open en dicht gedaan worden? m vr gr,
Ook de hal sensor? of de bedrading hiervan? grt daan
wie o wie kan mij verder helpen. Ik heb een Ford Ka uit 1996 en hij slaat af. Maar dit gebeurt alleen als ik terugschakel. Pas nog een onderhoudsbeurt gehad waarin alle filters zijn vervangen. Volgens de garage zou het opgelost zijn, dus niet. Wie heeft tips en trucs?
hoe moet ik de service interval instellen voor de volgende grote beurt. Ik geef sinds enige tijd onze wagens zelf de benodige onderhoudsbeurten. De dealer doet daardoor moeilijk als ik hem verzoek om de service interval opnieuw in te willen stellen. Hij komt met de mededeling dat hij een dergelijke handeling slechts mag uitvoeren zodra ik de beurten ook bij hem liet doen.
Het SKF nummer is VKBA744, en is via de AD grossier te bestellen. M. van Loon Autodistribution Nederland bv
Ik heb een buurman met een mondeo bj 2003 2.0 diesel.Het volgende probleem doet zich voor.Bij schakelen van 4 naar 5 en doortrekken gaat het motorstoringslampje branden en gaat hij op de noodloop.Gevolg onvoldoende vermogen.en slecht trekken.Hij zet de motor uit en start direct weer en kan weer normaal rijden tot de hiervoor beschreven schakelsituatie zich
Hallo kan iemand mijn helpen als ik rij hoor ik en voel rechtsvoor iets als ik een scherpe bocht naar links maak hoor ik rechtsvoor ook iets weet iemand of dit de homokineet is of ook de rechter aandrijfas
Eric, hoeveel km's heeft hij gelopen? meer of minder dan 60.000 bv. Bij weinig km's zou ik dan denken aan vervuiling van gasklephuis, luchtfilter ed. maak dat goed schoon met een daarvoor bestemde reiniger. Aan het ontstekingsgedeelt heb je al veel geld uitgegeven, dus blijft het benzine/luchtgedeelte over. Echt, probeer ook een goede reiniger in een
Wellicht zit er door bv steenslag een gaatje in de intercooler?
Klant komt met de opmerking de spiegels werken niet meer ,maar heel soms een keer wel De schakelaar is al vervangen Ik maak de kabelboom open bij de linker voor deur en zie gebroken draden alles netjes gesoldeerd nog niks krijg spanning op de schakelaar maar niks doet het de kabelboom doorgemeten ,alle draden zijn