sorteer op
waar zit deze sensor bij de motor ? is het de LMM of een andere sensor uitgelezen met de snap-on solus Ultra p0111 komt iedere keer terug autodata 3,40 erop nageslagen en geeft aan : temperatuur sensor inlaatlucht - bereik/functieprobleem oorzaak :temp sensor inlaat motor loopt verder goed maar klant wil graag dat het storings
Bij deze VW Caddy 2009 2.0 benzine / CNG is de distributieriem af gebroken . Weet iemand of er motorschade is , of is er kans dat er niks aan is ? Ik weet ook wel dat ik de compressie kan meten maar wil me de kosten van een nieuwe riem besparen als er zowieso
Hallo ik heb een motor uit andere ford in mijn auto moeten zetten omdat de oude stukken distributie had. maar als de motor koud is en start hem lijkt het wel of en knikkers in zitten. en heeft dan ook geen vermogen zodra hij wat warmer word is dat weg Nu mijn vraag iemand
Hallo, Voertuig is binnengekomen met probleem niet kunnen starten 's ochtends. Na div. malen proberen te starten slaat de motor aan. Voertuig word 's ochtends eerste keer gestart. Motor draait dan goed rond en abrupt tijdens vasthouden sleutel op startpositie stopt motor met rondgaan. Nog steeds de sleutel in startpositie en motor gaat weer
Hallo allemaal, We hebben hier een vw polo 6C 1.4 TDI ( CUSB ) aangekocht en alweer verkocht. Maar de klant is terug gekomen met de volgende klacht: "Als ik een bocht/rotonde wil nemen in de 2 gaat de auto zeer snel" Nu hebben wij de auto hier in de garage staan en tijdens de
Beste , Hier een toyota yaris van 2007 die soms schokt . Nu ben ik erachter gekomen dat via het evap ventiel benzine mee aangezogen word uit de tank en dit niet normaal is , en zo mee in het inlaatspruitstuk terecht komt . Iemand enig idee hoe dit komt ? Als ik de toevoerleiding
storing ecm -p217700 systeem te arm staionair kant 1 ecm -P268113 lamdasonde geeft te arm aan co meting aan de co tester is 13procent lamda waarde 0.7 intjector aansturing met scoop gemeten deze zijn goed termostaat klep is vervangen injectors zijn vervangen inlaatspruitstuk afgeperst geen lek gemeten waarde blijven na vervanging injector geen foutmelding wel nog steeds te hoog emisie
Na het vervangen van distrubitieriem vervangen loop de motor maar op 2 cilinder zo lijkt alles staat op tijd met speciaal gereedschap er komt veel rook uit de uitlaat Gemeten P040500 Uitgelezen met Autel Foutcodes P040500
Met koude motor slaat de auto zeer slecht aan Na diversen keren starten blijft hij pas stationair lopen Soms wel 5 x starten,slaat wel aan loopt slecht en slaat weer af . Geen storingen aanwezig. Bougie en bobine gecontroleerd
heren ik zit met een probleem waarvan ik niet meer weet hoe ik dit op kan lossen heb deze wagen sinds een half jaar in onderhoud grote beurt gegeven etc etc etc heb een half jaar geleden spruitstukdruk sensor ( map sensor )vervangen en de auto heeft een tijd goed gelopen maar nu begint het