Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

kilometerteller, toerenteller, alarm lichten, ramen valt soms uit

Ik heb een citroen xsara type 2001 met het volgende probleem. Het display valt soms wel. dan heb je geen toerenteller meer, geen kilometersnelheid indicator meer, geen brandstofmeter meer, geen temperatuur meter meer, alarm lichten doen het niet meer. Het lampje van de airbag, voorgloeien etc doen het allemaal wel. Ik heb hem al uitgelezen

CitroënXsara416 mei 2007 18:56

kilometer teller werkt niet

Waar kan ik de sensor vinden waar mee de kilometer teller werkt of is dit soms via een abs sensor?

BMW3-serie215 mei 2007 21:44

resetten a-klasse

hoe moet ik de onderhoudsindicator resetten

Mercedes-BenzA-klasse215 mei 2007 20:59

accu lampje brandt en wegvallen van de meters

vandaag begon mijn vader zijn auto allemaal kuren te tonentijdens het starten bleef de lampje branden als je meer gas geeft dan brandt hij feller en soms gaat hij dan ook knipperen als we van de 2 naar ze 3de versnelling gaan dan is met de koppeling indrukken brandt the abs lampje en gaan alle

OpelVectra214 mei 2007 22:10

buitentemp meter geeft zeer rare waarde

Hallo,Ik heb dit bericht al eens eerder geplaatst, maar geen oplossing gekregen of gevonden.De buiten temp meter geeft een waarde van +/- -60 gr/celcius,hierna begint de airco warme lucht te blazen. buiten temp sensor en temp.sensor in luchtaanvoer buis al vervangen, de storing komt soms voor en is met dit weer zeer lastig.Herkend iemand dit

AudiA4412 mei 2007 20:26

snelheids meter

snelheids meter valt soms weg en dan brand ook het tank lampje maar tank eter blijft wel staan

FordMondeo911 mei 2007 14:38

Klakken geluid

Beste Mensen C 200 Compressor W 203.Als ik hem op contact zet hoor ik een klakken geluid uit het Dashboard zo een keer of 4 tot 6 dan is het weg.Weet iemand de oorzaak er van Alvast Bedankt Huup.

Mercedes-BenzC-klasse39 mei 2007 22:32

Storing dashboard

Volgende probleem doet zich voor bij deze auto. Als er geen verbruikers zijn ingeschakeld werkt de temperatuurmeter e.d. op het dashboard zoals het hoort.Wanneer bijvoorbeeld de achterruitverwarming of de kachelaanjager ingeschakeld worden, dan schiet de temperatuurmeter een flink stuk omhoog en ook de standvan de benzinemeter lijkt te veranderen.Volgende gecontroleerd:- Werking dynamo ( zelfs gewisseld)-

CitroënXsara34 mei 2007 13:51

remwaarschuwingslamp en abs lamp

Abs en handrem/remvloeistoflamp branden tegelijk, kan geen foutcode uitlezen in abs systeem, kom er niet in, hoofdzekering van 50 A goed, op stekker van abs unit staat spanning op pin 15, en op 17 en 18 verbonden met de 50 A zekering. vlg boek is dit een te lage druk in het hydro-aggregaat, komt dit

VolkswagenPassat43 mei 2007 22:32

service reset en verbruiks meter

BMW e30 2.5i 1987Hoe moet ik de service indicator resetten?(en er brand check, check, check, gaat dit weg met resetten?)Tevens werkt mijn verbruiks meter l/100 km nietdeze staat of op nul, of op maximaal. (wat kan hier de oorzaak van zijn?)alvast bedankt

BMW3-serie21 mei 2007 17:20