Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

service interval

nee dan zul je of geduld moeten hebben totdat je dejuiste update hebt van bosch, of je zult het vag-com systeem aan moeten schaffen. of je collega dealer even lief aankijken.

Volkswagen227 okt. 2008 16:31

Handige sites

http://public.servicebox.peugeot.com/ Je vraagt een login aan en je werkt met hetzelfde systeem als de dealers voor het opzoeken van onderdelen. Gratis. Als je de prijzen wil en technische gegevens moet je wel abonnement nemen.

Overige merken627 okt. 2008 10:06

katalisator

goedenavond  het gaat om Saab 2.2 TID 2001 Auto stinkt naar uitlaatgassen als ik bv de raam open deed in de file. is de katalisator kapot ? wat zijn de signalen van een  defect katakisator ? greoten Amrouche

Saab24 okt. 2008 20:03

co2 te hoog

Co2 kan in principe nooit hoog genoeg zijn en hier wordt ie ook niet op afgekeurd. Je zult wel  het CO-percentage bedoelen. Weet je ook de waardes die gemeten zijn? Dat helpt om te beoordelen wat de volgende stap is. Graag alle gasmetingen (Co, Co2, O2) en de lambda waarde.

BMW3-serie123 okt. 2008 10:41

Achter de rechter voorstoel een plas regenwater

Na de hele dag regen afgeklopen weekend ligt bij deze auto achter de rechtervoorstoel een hele plas water. Zo te zien bij het rechterportier is het rubber op de drempel helemaal vol met water gekomen. Iemand bekent met dit probleem en heeft een idee om het op te lossen? Voor de stoel is het bijna

SeatLeon821 okt. 2008 17:40

Motor op Noodloop

Ik dacht dat p0400 ook vaak voorkomt bij flinke vervuiling van de wervel kleppen, zaakje demonteren incl. inlaat spruitstuk en bij revisie bedrijf laten reinigen in was machine. Hiermee heb ik al diverse problemen opgelost

OpelZafira420 okt. 2008 23:04

vectra-b 1.8 16v.

mijn vectra-b slaat af en toe af bij stationiar draaien,in eerste instantie begint hij een beetje te stotteren. heb laatst midden en einddemper vervangen dacht mischien aan kabeltje v/d lamdasonde.

OpelVectra120 okt. 2008 22:24

interieurefilter

het filter bevind zich onder parafan plaat succes gr paul

Saab9-3219 okt. 2008 21:24

stoten en stoekeren bij 80km en een warme moter.

hallo, ik heb een marbella uit 96 die het heel best doet behalve als hij goed warm is dan begint hij bij de 80 ongeveer te stoten en te stoekeren en als ik dan het gas verder in trap wil hij niet harder en word het stoten erger. je moet eigenlijk gewoon 70 rijden dan

SeatMarbella19 okt. 2008 12:27

geef aan dat de koelvl.stof moet worden bijgevuld maar zit nokvol

sensor in het tankje ook vervangen gr ad

BMW5-serie317 okt. 2008 20:33