sorteer op
nee dan zul je of geduld moeten hebben totdat je dejuiste update hebt van bosch, of je zult het vag-com systeem aan moeten schaffen. of je collega dealer even lief aankijken.
http://public.servicebox.peugeot.com/ Je vraagt een login aan en je werkt met hetzelfde systeem als de dealers voor het opzoeken van onderdelen. Gratis. Als je de prijzen wil en technische gegevens moet je wel abonnement nemen.
goedenavond het gaat om Saab 2.2 TID 2001 Auto stinkt naar uitlaatgassen als ik bv de raam open deed in de file. is de katalisator kapot ? wat zijn de signalen van een defect katakisator ? greoten Amrouche
Co2 kan in principe nooit hoog genoeg zijn en hier wordt ie ook niet op afgekeurd. Je zult wel het CO-percentage bedoelen. Weet je ook de waardes die gemeten zijn? Dat helpt om te beoordelen wat de volgende stap is. Graag alle gasmetingen (Co, Co2, O2) en de lambda waarde.
Na de hele dag regen afgeklopen weekend ligt bij deze auto achter de rechtervoorstoel een hele plas water. Zo te zien bij het rechterportier is het rubber op de drempel helemaal vol met water gekomen. Iemand bekent met dit probleem en heeft een idee om het op te lossen? Voor de stoel is het bijna
Ik dacht dat p0400 ook vaak voorkomt bij flinke vervuiling van de wervel kleppen, zaakje demonteren incl. inlaat spruitstuk en bij revisie bedrijf laten reinigen in was machine. Hiermee heb ik al diverse problemen opgelost
mijn vectra-b slaat af en toe af bij stationiar draaien,in eerste instantie begint hij een beetje te stotteren. heb laatst midden en einddemper vervangen dacht mischien aan kabeltje v/d lamdasonde.
het filter bevind zich onder parafan plaat succes gr paul
hallo, ik heb een marbella uit 96 die het heel best doet behalve als hij goed warm is dan begint hij bij de 80 ongeveer te stoten en te stoekeren en als ik dan het gas verder in trap wil hij niet harder en word het stoten erger. je moet eigenlijk gewoon 70 rijden dan
sensor in het tankje ook vervangen gr ad