sorteer op
Ik heb hier een wagen waarvan het lampje motorstoring gaat branden.Storing inj-feedback van de inspuitpomp.Kan ik de pomp zelf herstellen heeft hier iemand ervaring mee.
Hallo; mijn contactslot is stuk gegaan en ik heb het "gouden" nokje weg moeten slijpen om hem eruit te krijgen; ik kreeg hem niet meer op contact.Nu heb ik hem eruit, maar heb toch serieuse problemen met die grote stekker op de achterkant; die krijg ik met geen mogelijkheid los!Wat is hier de truc voor?Bijvoorbaat
airbaglampje is spontaan gaan branden auto heeft 3 jaar stilgestaan .gewoon mee gereden na 2 dagen ging t lampje aan. als de auto start gaat t uit en meteen weer aan
De display van de climatecontrol is niet verlicht(de ledjes werken niet,er komt wel spanning op de stekker als de verlichting wordt aangezet.Een nieuw display kost 450 euro.Is dit ook te repareren of een bedrijf die dit doet?BVD.Michael.
het lampje vam de handrem en abs blijven branden ook is er na starten eensignaal te horen. auto is uitgelezen geeft geen storingscode aan.abs werkt wel en remvl.niveau is op pijl.auto heeft dit vorig jaar ook gehad is toen bij dealer geweest en die hadden iets met software gedaan maar geluidssignaal is gebleven maar nu
Goedemorgen Allemaal, Heb een Megane coupe waar de tankmeter op het dasboard van slingert tijdens het rijden, met aanremmen, bochten nemen, op een vlakke weg geeft de meter wel de juiste tankinhoud aan. Zit zelf aan de spanningsstabilisator te denken..... maar waar zit ie in het tankelement of achterop het dasboard ?? en is deze
klacht is als volgt.na de koude start en dan na zo n 500 m rijden komt er stop op de display testaan en iets van motor temperatuur tehoog of onwaar of iets dergelijks.het stop lampje gaat zo n 3 maal aan dan uit en geheel de dag niet meer aan.de andere dag precies het zelfde.de
1.8 golf 3 70000dkm gelopennieuwe olie +filter+2schakelarenals je op autobaan rijd brand hij niet maar zodra je onder de 80 rijd met warme motor begint hij te piepen en lampje aanbij koude motor geen probleemolie is goed op peilwie weet een andwoordheeft geen motorkapschakelaar en bekabeling is zo ook niks te zien ook niet van
De temperatuurmeter komt niet van zijn plaats ( de wijzer ligt bijna helemaal onderin ,onder de C)temperatuurzender is vernieuwd maar het probleem blijf ,wel heb ik spanning op de printplaats van de temperatuurzender en massa is ook goed .alleen de signaaldraad durf ik niet aan massa te leggen,toch heb ik alvast een nieuwe temperatuurmeter(voor in
Als de verlichting in de stand automatisch aan staat werkt de claxon niet.Staat de verlichting in de stand parkeerverlichting of dimlicht dan werkt de claxon wel.Schakel je de automatische verlichting stand uit dan werkt de claxon 1 keer en gaat de automatische verlichting uit zich zelf weer aan.Wie heeft dit eerder mee gemaakt ??