Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Problemen met de niveauregeling

wat ik weet van lucht vering ,dat als je lekkage op 1 balg /leiding hebtde lucht veering de andere balg laat aflopen om deze te sparen...

Mercedes-BenzV-klasse53 nov. 2008 09:08

Kortsluiting Achterruit verwarming

Oorzaak gevonden, aan de voedingzijde van de achterruit kwam de stekker die aan de ruit zit, tegen de massa. bedankt voor het meedenken

FordMondeo231 okt. 2008 22:27

Vervangen distributieriem

Sorry, maar ik denk als je helemaal niet weet hoe je een distributie riem moet vervangen je er zelf niet aan  moet beginnen, en je auto mooi naar een vak garage moet brengen!!! 

NissanMicra31 okt. 2008 18:47

Vervangen distributieriem

Sorry, maar ik denk als je helemaal niet weet hoe je een distributie riem moet vervangen je er zelf niet aan  moet beginnen, en je auto mooi naar een vak garage moet brengen!!! 

NissanMicra131 okt. 2008 18:47

Kortsluiting Achterruit verwarming

Oorzaak gevonden, aan de voedingzijde van de achterruit kwam de stekker die aan de ruit zit, tegen de massa. bedankt voor het meedenken

FordMondeo31 okt. 2008 12:22

lauwe lucht

onze kalos blaast geen warme lucht maar lauwe lucht wie weet wat de oorzaak of oplossing kan zijn kan ik dit probleem zelf verhelpen?

Daewoo-ChevroletKalos130 okt. 2008 18:47

208Cdi sprinter springt niet aan, na aanslepen direct

We hebben een Mercedes Sprinter 208Cdi van 2001 in de garage Auto was onderweg  niet meer te starten, direct na het aanslepen (koppeling op laten komen) start de auto. Bij een directe herstart (max 3 seconden) sprint de auto wel nog aan, wachten we langer dan is de auto alleen nog met startpiloot aan te

Mercedes-Benz430 okt. 2008 14:00

pulse air systeem

Een pulse air systeem is aangesloten op het uitlaatspruitstuk en zorgt voor extra zuurstof in het uitlaatsysteem waardoor nog onverbrande uitlaatgassen alsnog verbrandt worden. Wordt meestal via een vacuumklep aangestuurd. Het vervangen ervan is simpel als de onderdelen niet vastgeroest zijn.

130 okt. 2008 11:25

foutcode P1407

ik kan op dit forum nog niets vinden over deze foutcode maar kan iemand mij helpen??? ik krijg foutcode P1407 de auto rijd verder prima geen enkel probleem alleen deze foutcode. is er iemamd die de oorzaak van deze fout weet en hoe ik het kan verhelpen???

Ford428 okt. 2008 17:45

ruitenwisser

Hallo, probeer een te controleren of de wissermotor (als hij niet gelijk begint) wel spanning krijgt, zo ja dan heeft de wissermotor moeite met de "koudestart",dus tijd voor rep of vervangen. krijgt hij geen spanning dan schakelaar en of intervalrelais contr of spanningstoevoer (zekering en de houder ) succes!

HondaCivic128 okt. 2008 17:08