Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

1.6 HDI 9hx slaat niet aan

Hallo. Ik heb iets aparts, of ik zie iets onnozele over het hoofd. 1.6 HDI 9hx van 2008. Is onder het rijden stil gevallen. Motor gaat rond maar slaat niet aan. Loopt ook niet op remmen reiniger. Met aantrekken klinkt ie niet super super. De volgende dingen al gedaan en gecontroleerd. Geen benzine getankt Uitgelezen

PeugeotPartner215 apr. 2020 23:05

Motor houd in boven 1700rpm

Hallo, We hebben hier binnen gekregen (probleem is eerst bij een andere garage behandeld) met een merkwaardige storing. Wanneer de auto koud is rijd deze goed, geen storingen en kan gewoon gereden worden. Zodra de motor bedrijfstemperatuur warm is (na ongeveer 10 km) en je remt af dan is het daarna niet meer mogelijk de

OpelCombo82 apr. 2020 17:37

Stationair overslaan

Motor slaat stationair, en tot ongeveer 1500tpm, over op cilinder 3 (dit is met een stilstaande auto, tijdens rijden merk je niks). Hij geeft geen foutcode maar we zien het aan de overslag teller en we voelen het aan de auto. Ook ploft hij uit de uitlaat en er komt veel vocht vrij uit de

VolkswagenGolf172 apr. 2020 12:13

Rookt wit uit de uitlaat

Goedemiddag Ik heb hier een Poolse Avensis Diesel van 2005-2008 die regelmatig erg rookt uit de uitlaat. Soms na 5 minuten en soms na een iets langere periode begint hij erg wit te roken. De motor blijft keurig vermogen houden en loopt en klinkt op dat moment niet anders dan normaal. De enige foutcode die

Toyota131 apr. 2020 14:36

Bmw 523i verbrandingsprobleem cilinder 6

Beste collega's,   We zitten met een vervelend probleem. Het gaat om een BMW 523i. De eigenaar klaagt al een geruime tijd dat de wagen koud niet lekker loopt en dat de motorlamp aan gaat. Hij is altijd op longlife onderhoud geweest bij een erkende bmw garage. Omdat ze dit probleem niet bij bmw opgelost kregen is de

BMW5-serie291 apr. 2020 07:26

startprobleem 1.4 tdi euro 6 skoda fabia dsg

motor slaat niet aan van deze skoda fabia 1.4 tdi 3cilinder euro 6 diesel motor , klant had al paar dagen de klacht dat de motor onregelmatig liep , was langsgeweest in garage , geen foutcodes , de dag nadien kreeg de klant de wagen niet meer gestart (sloeg niet aan ) Gemeten brandstof is

SkodaFabia5030 mrt. 2020 20:37

ketting oliepomp gebroken

Bij deze wagen is de ketting van de oliepomp plots gebroken bij lage snelheid, de motor zit niet vast en in de 2 seconden dat ik hem eens heb laten draaien zat er geen  geluid in. We hopen dus dat er geen motorschade is...  Het grootste vraagteken is nu de oorzaak van die breuk...de oliepomp

HyundaiH200927 mrt. 2020 09:21

P0420

Hoi allen  Bij deze auto komt steeds foutcode P0420 terug. Doelmatigheid katalysatorsysteem onder drempelwaarde bank 1. Dit komt na een paar dagen steeds terug. Primaire lambdasensor bank 1 en 2 vervangen en de secundaire lambdasensor. Auto rijd goed.  Gemeten Alleen data op computer. Deze pendelt wel. Is wel traag Uitgelezen met Snap-on solus ultra Foutcodes P0420

LexusRX1126 mrt. 2020 22:06

P0119A Brandstofdruk sensor

Goedendag, We hebben een Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 200pk automaat van 2009 staan met een motormanagement storing. Deze auto is geimporteerd vanuit Amerika. Deze auto heeft al een rijke geschiedenis ivm storingen. Het is begonnen dat de auto op 3 cilinders liep en het motormanagementlampje brandde. Foutcodes waren:P2015 positiesensor aanzuigbuisklep.P0300 verbrandingsprobleem herkendP0301 Verbrandsingsprobleem Cilinder 1P0303 Verbrandsingsprobleem

VolkswagenTiguan1026 mrt. 2020 21:16

Servicestand voor vervangen multiriem

Dag sleutelaars, Bij deze Audi zou je voor het vervangen van de multiriem het ganse voorfront in servicestand moeten zetten. Op internet vind je weinig info daaromtrent. Wel de bumper eraf halen en lampen demonteren, maar ik veronderstel dat dit niet nodig zal zijn. Voorlopig blijft het bij deze Audi, vandaar nog geen aankoop van

AudiA6424 mrt. 2020 19:23