sorteer op
zit een digitale snelheidmeter in en deze blijft op 0 staan ook als je gaat rijdenhij is er onder het rijden ineens mee uitgeschedenbedrading bij de klok en bij de sensor is inorde zou de snelheids sensor kapot zijn en kan je dat controleren
Het volgende probleem: Geen snelheid en teller, alleen na een tijdje boven 100/120km/h begint de klok aarzelend te werken, maar bij lagere snelheid valt hij uit.Laten uitlezen bij de dealer: geen storingen, signalen van de ABS sensoren zijn goed (snelheid en verschillen zijn goed)Ze konden evenwel niet de combiklok uitlezen. (geen toegang met de tester)Het
geachte lezers,hebben hier een A6 staan waar het airco display na dat je hem op contact of start ongeveer 5 min blijft knipperen,systeem opnieuw gevuld,maar of je hem nu op warm zet of koud maakt niets uit,geen storingen aanwezig,wat kan dit zijn,verder werkt alles. Gr hans l
Beste,Sinds kort doet mijn brandstofmeter vreemd. Bij volle tank of half vol, Slaat hij naar minimaal en gaat het lampje van me reserve ook uit. Soms komt hij vanzelf op juiste waarde tijdens rijden. Ik heb het vermoeden dat me flotter defect of vies is. Maar kan deze niet vinden. Heb onder de achterbank en
Als je de auto nu op contact zet gaat het service lampje branden (later wel weer uit)In boordcomputer opgevraagd wat service was.. Geeft interieur filter vervangen aan!Dit natuurlijk gedaan, maar weet iemand hoe deze service te resetten is zonder tester.. heb wel een Tester maar nog geen software voor deze klus.... Ben al wel bezig
ALs de motor warm is gaat boven de 3500 toeren het motorstroringslampje branden en gaat motor roken en heeft geen vermogen. Als dit gebeurd heeft men geen vacuum op rempedaal en stuurbekrachteging gaat zwaar.Foutcode uitgelezen P0100 en P0400 de mafsensor vernieuwd vacuumpomp vernieuwd de wervelkleppen gereinigd.
wie weet er een oplossing probleem met contactslot !je kunt de sleutel rond blijven draaien als je de motor wilt starten er gebeurd niets er gaan geen lampjes aan op het dashboard als een beetje jutteren met de sleutel dan doet hij het weer,maar niet altijd gaan alle contolelampjes aan en als je het contact
Van deze auto is de abs-lamp gaan branden. Storing uitgelezen: snelheidsensor links voor. Permanent. Sensor gecontroleerd: geeft netjes wisselspanning. Stekker is mooi schoon.ABS-ring om de homokyneet is gaaf en zit vast.Krijg bij het uitlezen van de meetwaarden ook het gegeven dat de spanning op de rekeneenheid 0 volt is. Echter in de aansluitstekker op de
We hebben geen snelheidsaanduiding op display alleen 2 platte streepjes, als je hem op contact zet zie je 1 sec de 0 daarna weer de streepjes, opnemer in bak is goed
Ik heb een ford focus 1600 16 klepper en die heeft rare streken ,eerst valt de radio uit en dan gaan alle wijzers op het daschbord op en neer slagen ook de toerenteller etc.