sorteer op
Hallo Groentje ik heb het gevonden,zeer bedankt voor de hulp hiervoor
We hebben hier een Renault Laguna met een electrisch raam wat alleen maar omhoog wil niet omlaag, er is al een ander motor geprobeerd maar probleem blijft, het gaat hier om het rechter voorste portierraam, auto is van 2001 wie heeft er een idee groeten Gerrit
Hallo, om de ontsteking af te stellen moet u de sensor van het koelwater afkoppelen. Dan gaat de motor in noodloop en werkt hij op een vaste ontsteking van 12 graden dacht ik. Dan moet u met stoboscooplamp kijken in het luikje bovenaan de versnellingsbak. En dan indien nodig de verdelerkap van de bougies lossen
Je hebt toch wel de 2 polige temp. sensor vervangen die in het inlaatspruitstuk zit?
als het steeds het zelfde blijft wordt het tijd om de stekker en de fitting eens goed tecontroleren. groetjes jan.
Ik heb een mercedes gelande met een trekgewicht van 2000kg op kenteken. Ik wil dit trekgewicht graag verhoogd hebben weet iemand hoe ik dit kan doen. Het betreft een lange gd 300 van 1981
Wij zijn op zoek naar werkplaatshandboeken van Kia, alle modellen en alle bouwjaren.Wij zijn al 25 jaar Hyundai-dealer en gaan ons nu specialiseren in alle merken Koreaanse auto's.Wellicht weet iemand een dealer die gestopt is en graag van zijn boeken af wil. (onderdelenvoorraad is ook welkom!)Met vriendelijke groet,KoreanCars.nl
De cordoba start niet meer als hij een paar dagen stil heeft gestaan. Er is een nieuwe accu geplaatst. Er zit geen fout melding in het systeem. gecontoleerd op lekstroom maar kan niets vinden. Afhankelijk van het weertype, met een redelijke nacht van 10 graden is het probleem er niet maar wordt het iets kouder
hallo dames en heren willen jullie mij even hulpen voor een lampe die brand , als ik slutel in stand 2 zitten die vpergloeilampsysteem lamp na paar seconten normaal is gedoofd !!!dan na start ik motor aan dan brand die lampje van voorgloeisysteem control duurt 1 minuut dan na verdoofd van zelf , kunnen jullie
Ok ik ga dat doen, bedankt voor de reactie.