sorteer op
volgende storing P006a Inlaatbuisdruk/luchtmassa meter Funktionerings-storing. Bij vol gas vermogen verlies. rond 120 KM P/U tussen 3000 en 4000 toeren. bij normaal rustig gas geven is er niks aan de hand Volgende onderdelen hebben wij gecontroleerd:-Roetfilter inc drukverschil-Brandstofdruk-Turbo inc vacuum en gangbaarheid Volgende delen vervangen:-TMAP sensor-Inlaatbuisdruk sensor-Turbodruk sensor wie heeft er ervaring met deze storing en kan ons
Goedenmiddag allen , ik heb hier een Duitse alfa staan 147 1.9jtdm 8v met de fout van voorgloei regelmodule,al met al is inmiddels de voorgloei module vervangen en nieuwe gloeibougies ingezet (bosch). Toch kwam de foutmelding terug, ik heb alle kabels vanaf gloeibougies naar de module vanaf module naar de ecu en massa's gecontroleerd op weerstand (alles
Auto is bij ons binnengebracht ivm hoog olieverbruik(1L/500KM). Hierbij heeft de klant aangegeven dat de auto stationair ook slecht loopt, uitgelezen: div. foutcodes waaronder misfire cil 2 - 3. Compressie test gedaan, alle cilinder omstreek 12 bar. We hebben de motor gedemonteerd en zuigers vervangen. Na dichtbouwen waren er nog steeds misfire's op cil 3
De distributie is vervangen maar de motor slaat niet aan. De pen in het vliegwiel, brandstofpomp en nokkenas gehad. alleen de pen in de poelie paste niet, het ronde gaatje kwam niet overeen. Als ik hem nou wil starten en bij de parameters kijk dan knippert het motortoerental van 0 naar ongeveer 300 en de
Goedemorgen, Wij hebben in de werkplaats een Mini Clubman staan die ons hoofdbrekens veroorzaakt. Auto is binnengekomen met een motorstoringslamp die betrekking heeft op de uitlaatnokkenas. Uitgelezen en uitlaatnokkenassensor vervangen. Storing kwam weer terug. Timing krukas en nokkenassen gecontoleerd, deze bleek van tijd af te zijn. Contact met de dealer gehad en die gaf aan:
Beste collegas het volgende probleem doet zich voor golf 5 binnen gekregen met een storing p012d kortsluiting met plus en het is een permanente storing en komt ook meteen terug na deleten auto trekt als het ware goed door tot 2500 toeren en dan zakt ie weer in en valt de druk weg nou
Beste mensen, Ik heb hier een movano die gaat inhouden vanaf 2500rpm. Hij gaat als toch probeert door te trekken ook roken. Motorlampje blijft uit en er komt ook geen foutcode in het systeem. Turboslang wordt "dik" als je gas geeft en dan hoor ik ook niets sissen of lekken. Iemand een idee? Alvast bedankt
Olie niveau lampje blijft branden, zodra de auto op contact gezet word komt er de melding controleer oliepeil. als ik het oliepeil controleer met de autel geeft die wel olie niveau aan. Melding bij binnenkomst niet zien branden, kwam binnen voor olie verbruik, zuigers zijn vervangen. Sensor uitgewisseld met 1 die we nog hadden liggen,
Goedendag, ik heb een peugeot 206 1.4 8v staan met een koude startprobleem de peugeot start wel slaat ook wel aan maar slaat direct weer af. als ik deze op toeren houd dan blijft hij na een paar minuten op toeren houden wel netjes stationair lopen. De storing komt ook niet elke keer voor. In
Hallo ik heb een crafter binnen met de storing P261A00, 2de waterpomp open circuit. De spanning is goed naar de pomp en de pomp draaid ook gewoon. Ik dacht, mischien dat de pomp te zwaar draaid, dus heb ik de pomp vervangen. Geen verschil. Het motorlampje en gloeispiraal blijven branden en ook is er geen