Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

RUITENWISSERSCHAKELAAR

Dat vreesde ik al...

OpelAstra1219 nov. 2008 12:22

Nokkend geluid in deellast

Beste Collega monteurs, Ik heb hier een astra 1.9 cdti van 2005 en zodra je met deze auto in deellast rijdt geeft de motor een nokkend geluid. Zodra je je gas loslaat of vol gas geeft is het nokken weg. Heb al 4 andere (bosch) verstuivers geplaatst maar geen verschil. Raildruk en de rest v.d

OpelAstra17 nov. 2008 22:00

stotteren bij optrekken en constante snelheid

Inderdaad, eerst maar eens uitlezen.Maar er kan altijd iets kapot gaan. Ook als je vorige week nog onderhoud hebt laten doen.Als de auto eerst nog een week goed gelopen heeft is er geen enkele aanwijzing dat er bij het onderhoud iets fout is gedaan.

RenaultMégane317 nov. 2008 13:13

het o/d lichtje blijft knipperen

hallo heb een probleem met mijn mondeo    het overdrive lampje blijft knipperen en, het overschakelen gaat nu ook niet meer soepel, vooral van 1st naar 2de versnelling  ik hoop dat iemand mij kan helpen de ford garage heeft het nog nooit aan de hand gehad  b.v.d

FordMondeo216 nov. 2008 22:07

Tikken bij stationair lupo

Effe het kleppendeksel demonteren en voelen of je de klepstoters in kunt duwen. als ze zacht zijn vervangen.

VolkswagenLupo415 nov. 2008 17:44

Overslaan Bmw business cd speler

Ja radio eruit halen en de lens reinigen met een wattenstaafje met  alcohol  grote kans dat dat er vuil op de lens zit . Doe dit echter wel met de nodige voorzichtigheid met het oog op de lens NIET TE HARD DRUKKEN !!!!!!!       grt daan

BMW3-serie513 nov. 2008 21:50

r raam is niet via l deur te bedienen, lampjes in schakelaar knipperen

rechter raam is niet te bedienen via linker paneel , schakelaar is goed, ( uitgewisseld met andere auto) de lampjes in de raamschakelaar knipperen , schakelaar voor windowlock is ok

ToyotaCorolla Verso313 nov. 2008 08:42

Astra met hoog stationair toerental en brandend acculampje

Beste AMTmembers Ik heb vorige week een astra gekocht uit 1998. Om precies te zijn een astra-g-cc;x1.6xel. Deze astra liep gedurende de hele week als een zonnetje, alleen viel het mij op dat het toerental stationair schommelde tussen de 800/1200 toeren en wanneer ik afremde het toerental stilstond op 2000 toeren en langzaam afnam tot ongeveer

OpelAstra12 nov. 2008 21:52

afslaan onder het rijden

we hebben een merc 240 elegance benzine automaat af en toe slaat onze auto af als we iets snelheid minderen om een bocht te  nemen  bijv. dan kan ik haast niet meer sturen en lijkt alles wel te blokeren en moet ik hem eerst helemaal uit doen sleutel eruit en dan opnieuw starten dan is het

Mercedes-Benz112 nov. 2008 19:12

spiegels klappen niet meer in of uit, carkit doet het niet, geen stoelverwarming

Hallo Frieda, Laat auto even uitlezen bij de dealer die kan zien wat er aan de hand is. Mischien instelling of sam module probleem.

Mercedes-BenzE-klasse411 nov. 2008 22:53