sorteer op
Dat vreesde ik al...
Beste Collega monteurs, Ik heb hier een astra 1.9 cdti van 2005 en zodra je met deze auto in deellast rijdt geeft de motor een nokkend geluid. Zodra je je gas loslaat of vol gas geeft is het nokken weg. Heb al 4 andere (bosch) verstuivers geplaatst maar geen verschil. Raildruk en de rest v.d
Inderdaad, eerst maar eens uitlezen.Maar er kan altijd iets kapot gaan. Ook als je vorige week nog onderhoud hebt laten doen.Als de auto eerst nog een week goed gelopen heeft is er geen enkele aanwijzing dat er bij het onderhoud iets fout is gedaan.
hallo heb een probleem met mijn mondeo het overdrive lampje blijft knipperen en, het overschakelen gaat nu ook niet meer soepel, vooral van 1st naar 2de versnelling ik hoop dat iemand mij kan helpen de ford garage heeft het nog nooit aan de hand gehad b.v.d
Effe het kleppendeksel demonteren en voelen of je de klepstoters in kunt duwen. als ze zacht zijn vervangen.
Ja radio eruit halen en de lens reinigen met een wattenstaafje met alcohol grote kans dat dat er vuil op de lens zit . Doe dit echter wel met de nodige voorzichtigheid met het oog op de lens NIET TE HARD DRUKKEN !!!!!!! grt daan
rechter raam is niet te bedienen via linker paneel , schakelaar is goed, ( uitgewisseld met andere auto) de lampjes in de raamschakelaar knipperen , schakelaar voor windowlock is ok
Beste AMTmembers Ik heb vorige week een astra gekocht uit 1998. Om precies te zijn een astra-g-cc;x1.6xel. Deze astra liep gedurende de hele week als een zonnetje, alleen viel het mij op dat het toerental stationair schommelde tussen de 800/1200 toeren en wanneer ik afremde het toerental stilstond op 2000 toeren en langzaam afnam tot ongeveer
we hebben een merc 240 elegance benzine automaat af en toe slaat onze auto af als we iets snelheid minderen om een bocht te nemen bijv. dan kan ik haast niet meer sturen en lijkt alles wel te blokeren en moet ik hem eerst helemaal uit doen sleutel eruit en dan opnieuw starten dan is het
Hallo Frieda, Laat auto even uitlezen bij de dealer die kan zien wat er aan de hand is. Mischien instelling of sam module probleem.