Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Storingslampje brandt gaspedaalsensor storing

Storingslampje ging eerst af en toe branden en bleef later branden.en de auto trok niet goed meer door. Op weg naar ons om uit te laten lezen ging het storingslampje plotseling weer uit en reed de auto weer goed. Uitlezen gaf een storing in de gaspedaalsensor circuit1 en gaspedaalsensor circuit2 aan. Na wissen en proefrit

RenaultKangoo1021 nov. 2007 23:23

GELUID ROND DASHBORD VOORRUIT

ALS JE MET DEZE WAGEN RIJDT EN KOMT BIJ +/- 140 150 KM PERUUR HOOR JE EEN HARD FLUITEND GELUID ROND HET DASHBORD/SCHUTBORD.HET IS GEEN KACHELKLEP, WANT DIE ZIJN AL IN ALLE STANDEN GETEST EN DAN BLIJFT HET GELUID AANWEZIG. HET INTERIEURFILTER ZIT ER GOED IN EN DE AFDEKLIJSTEN ROND HET SCHUTBORD ZITTEN OOK GOED.WEET

BMWX5721 nov. 2007 20:07

BENZINE METER VALT UIT

Stekker v/d tank af halen, de 2 dunne draadjes doorverbinden, dan moet hij vol aangeven! ( dikke draadjes zijn v/d pomp!!, dus pas op met kortsluiting) Geeft hij vol aan dan complete vlotter plus pomp vv. hiervoor moet de gehele tank zakken. De stekker bevind zich midden tegen de tank, aan de voorzijde. succes.

CitroënXsara Picasso121 nov. 2007 18:11

boordcomputer werkt niet

hallo iedereen, ik heb hier een espace waar de boardcomputer deels niet van werkt.hij laat het verbruik, gemiddelde snelheid, geschatte radius enz. niet zien.de stekkers zijn los geweest, misschien dat daarom het niet meer werkt maar kanje de boordcomputer resetten zodat het weer werkt of moet je per se naar de Renault-dealer? alvast bedankt!

RenaultEspace621 nov. 2007 17:57

Tellernaaldverlichting

Betreft een VW Transporter 2.5TDI van 2002.De tellerklokverlichting werkt normaal, alleen geeft de naald van de teller geen verlichting af hierdoor kun je in het donker niet zien hoe hard je rijd. Wie o wie kan mij verder helpen!

VolkswagenTransporter421 nov. 2007 10:28

Boordcomputer Scenic 2000

Heb vorige week een scenic gehad waarvan de boordcomputer niet helemaal deugde. Als je de nog te rijden kilometers op je hoeveelheid benzine wil zien dan verschijnen er vier streepjes (----) en dit knippert dan. Voor de rest werkt alles. Ik heb de standen al eens op nul gezet maar daar verandert het niet van.

RenaultScénic620 nov. 2007 21:24

snelheidsmeter

Hallo, We hebben hier een megane coupe staan. Deze geeft geen snelheid weer. Er zit geen snelheidssensor op de bak. Alle 4 signalen van ABS zijn goed. Ook geen storing in ABS. Morgen wil ik het snelheidsignaal achterop het instrumentenpaneel controleren. Hier zitten 2 stekkers. Een rode en een grijze. Kan iemand mij vertellen welke

RenaultMégane220 nov. 2007 15:09

raw

hoi wie kan mij vertellen waar het richtingaanwijzer ralais zit ze branden wel maar knipperen niet

AudiA6618 nov. 2007 17:19

406 hdi 99 tankmeter zakt haast niet

deze wagen heeft 150000 km gelopen en nu opeens zakt de brandstof meter haast niet meer. Tankvlotter is getest en goed. Het is een uitvoering zonder com2000 en er zitten geen storingen in. Ook het snelheidssignaal komt goed binnen vlgs pp2000. Iemand enig idee?

Peugeot406912 nov. 2007 23:48

display geeft geen actieradius weer bij half volle tank

Het diplay op het dasboard geeft geen actieradius weer, als de tank half vol is, bij een volle tank wel , iemand een suggestie

FordFocus48 nov. 2007 20:00