Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Mitsubishi Colt 1.6 16v GLXI 1997

Hallo, ik heb afgelopen weekend naar een mitsubishi colt uit 1997 gekeken en heb een aantal vragen over ervaringen met deze auto. Wat zijn de voornaamste problemen die je tegen kan komen bij deze 1.6 motor uit de colt (ik heb namelijk vernomen dat deze motor ook in de space star is geleverd). Is deze 1.6 motor

MitsubishiColt3 dec. 2008 18:58

iets met remmen??stuur??

Als er werkelijk iets afgebroken is (het plotseling trekken in het stuur wijst daarop), dan is dat LEVENSGEVAARLIJK. Laat de auto door een sleepdienst ophalen en naar de dealer brengen.

SuzukiBaleno33 dec. 2008 18:16

bedradingsschema

Hoi als je gewoon de stekker weer terugplaatst met solderen en krimpkousjes kun je daarna gewoon een orginele verloop stekker gebruiken. (ff opletten kleur bij kleur dan kan er niks mis gaan .) Bij een parts dealer hebben ze de verlopen liggen van merk auto naar merk radio !! grt    daan

Hyundai42 dec. 2008 20:17

ruitenwissers niet uit te zetten

Heb een probleem met een bora.. Wanneer de auto op contact wordt gezet gaan de ruitenwissers aan.. Rammelen aan de schakelaar helpt niet.. Verder nog geen diagnose gesteld.. Hier al wel wat gelezen maar niet echt een duidelijke oorzaak.. Hoge snelheid werkt wel.. mvg Alfred

VolkswagenBora31 dec. 2008 13:47

Peugeot 306 stottert

Wie heeft er tips met betrekking tot de volgende storing, Peugeot 306 (NFZ 1.6)stottert regelmatig zowel koud als warm,valt ook soms stil bij stat. draaien.Je kan hem daarna wel zo weer starten. Ik heb de krukas sensor en de bougies al vervangen. Mvg. Luc

Peugeot3061029 nov. 2008 21:41

lampje olie service

geachte ik heb mijn olie ververs maar hoe zet ik nu het service lampje terug vriedelijke groet linkens

RenaultKangoo429 nov. 2008 01:30

STILVALLEN TIJDENS RIJDEN

onze kalos valt zonder waarschuwen gewoon uit tijdens het rijden. er is geen verschil tussen lange ritten of  korte stadsafstanden. naar de garage geweest en geen foutcodes. iemand al ervaring mee? of een mogelijke oplossing?

Daewoo-ChevroletKalos527 nov. 2008 18:45

inhouden na warme start

Hallo, Mijn BMW (130000 km.) is prima in orde, behalve houdt hij soms in na warme start (na 0,5-3 u. stilstand)....start dan moeilijker en slaat soms zelfs af..Motor neemt in vrij goed op, maar in D moet ik het gas ver intrappen om te accelleren. Heb getest met tankontluchting, brandstof, maar weet het niet...de garage

BMW7-serie426 nov. 2008 20:11

schokken bij gas geven

Zit er een gasklepstand sensor op ? die zou ik eens controleren met de ohm meter. of, en evt  stekkers/ verbindingen controleren.      grt daan

FordMondeo825 nov. 2008 21:16

Interieurfilter

Kan iemand mij vertellen waar ik de interieurfilter kan vinden bij deze auto?

Mazda3425 nov. 2008 16:58