sorteer op
As uitbouwen, fusee uitbouwen en lager over persen, mogelijk zit het lager met een flens geschroefd, dit durf ik zo niet te zeggen bij dit type. Of met speciaal gereedschap het lager uit het fusee trekken en nieuw lager erin draaien, dit alles met het fusee aan de auto.
Waarschijnlijk is het opname elementje kapot wat op de versnellingsbak geschroefd zit. De teller van een twingo wordt niet meer mechanisch aangedreven maar electronisch. Het elementje kost geloof ik iets van 30 euro en waarschijnlijk zo op voorraad bij de dealer.
Ik heb een ford fiesta finesse uit 94(automaat) Vaak startproblemen,met daar bij veel witte rook en dat ruikt behoorlijk.Moet ook constant(licht)gas blijven geven als ik stilsta(bv.bij stoplicht) anders slaat hij af.Al meerdere malen bij de garage geweest,maar niemand weet wat het is.Heeft me al aardig wat geld gekost,en het probleem lijkt onoplosbaar??? Iemand een idee
ik heb een pas een ford mondeo station uit 96 ben er pas achter gekomen dat er een lekkage is aan de bijrijders kant op de vloer bij mijn weten lekt hij niet aan de binnen kant maar waar komt het dan vandaan??? wie kan mij helpen
Mijn vectra heeft het volgende probleem. Bij een constant toerental van +/- 2000 toeren houd de motor behoorlijk in. warm of koud maakt weinig verschil. Gasklephuis is reeds gereinigd, gaf even een kleine verbetering, maar was na een paar minuten alweer verdwenen. wie weet de oplossing voor dit irritante probleem.
het kan zijn dat de stadslichten massaverbingding slecht is geworden(corrosie) waardoor via de klaxon de lichten gaan branden. Check de massa van de stadslichten, ook kan het de lichtschakelaar zijn die slechte massa maakt. SUCCES
service interval op 0 zetten crafter 2007 met de vag-com hoe?
Ken je geen automonteur die mee kan gaan kijken? Beetje olie lekken en een beetje in het stuur trekken is eenvoudig op te lossen, maar wat is een beetje?, lijkt me moeilijk te beoordelen via een forum. Kan je er anders niet mee bij je eigen garage langs gaan om hem na te laten kijken?
Regelmatig valt tijdens een autorit de snelheidsmeter en ook zo de kilometerteller uit. Ik kan dan alleen op het toerental rijden. En enige tijd later, tijdens dezelfde rit, doen ze het weer. Enig idee wat dit kan zijn? Alvast dank voor uw reactie
Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb het volgende probleem met mijn Peugeot 206 GTI (2.0 16V). Ik reed op de snelweg +/- 130 km/u. en in een keer begint mijn motorlampje te branden en valt hij terug naar 90 km/u met wat gestotter. Na een tijdje stilgestaan te hebben weer