Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

geen oliedruk

Dit voertuig is steeds tijdig op onderhoud geweest. Laatste onderhoud gebeurde vorige maand op 55000 km. Motorolie en oliefilter vervangen. Nu kreeg eigenaar melding op display op autostrade dat er geen oliedruk meer was. Niveau ok. Klant heeft nog effe gereden en dan is auto bij ons getakeld.  Geen foutcodes aanwezig maar motor "ratelt" en

Peugeot2084125 mei 2020 19:43

Golf 1.4 tsi geen turbodruk! Diverse storingen!

beste collega's, wij hebben zojuist een golf 1.4 tsi 2009 op de werkplaats met volgende problemen, auto heeft totaal geen turbodruk, het is niet zoals bij een noodloop, maar gelijk bij het starten. Ook bij het wissen komen de foutcodes direct naar boven. De volgende foutcode geeft de auto aan:P1926/p2088/p0034/p0245/p0458 wat me opvallend dat er telkens bij

VolkswagenGolf1221 mei 2020 22:27

DS3 THF motor gaf storing P1339

DS3 THF motor gaf storing P1339, had totaal geen vermogen meer en de elektrische fan begon te draaien terwijl de motor geen oververhitting vertoonde op temp meter en of obd alarm. Alle vloeistof niveau's waren in orde. Ook lijkt de temperatuur op de radiator en slangen te laag voor het in werking treden van de fan.

CitroënDS3720 mei 2020 14:52

Seat leon Cupra P008B

Goedemiddag, Seat Leon Cupra binnen gekregen die inhoud en slecht stationair loopt, heel af en toe komt alleen storing P008B erin, probeer een log te maken met de Autel Maxicom MK908 maar krijg dit niet voor elkaar, iemand hier die misschien of dit kan en hoe?? Lagedruk sensor uitgewisseld met 1 die we hier nog hadden liggen,

SeatLeon620 mei 2020 12:52

Loopt op 3 cilinders

Hallo, Loopt koud op 3 cilinders (4e doet niet mee) en warm op 90%. De ketting is eraf gelopen en dit is vervangen 16 klepppen en hydro stoters en klephevels. Uitlaatnokkenas is verv (2de hands) De compressie is warm en koud goed. Vervangen bougies, bobine, injector. Ps. ik woon in Duitsland, ik heb deze kenteken hier

Mercedes-Benz1119 mei 2020 18:02

Moeilijk wegrijden.

Bij het wegrijden moet ik teveel gas geven. Gasklephuis is schoongemaakt en weer ingeleerd. Gaspedaal werking is spelingvrij en werkt perfect. Het is echt bij het moment van wegrijden. Deze auto heb ik in Duitsland gekocht waar ik toen woonden. Dit model met deze motor schijnt in Nederland niet verkocht te zijn. Dealer daar heeft

Hyundaii301918 mei 2020 12:39

Motor loopt te hoog stationair

Geachte collega's,   Hier weer een Qashqai die te hoog staionair loopt. Bij deze auto hebben we een beurt uitgevoerd, vervolgens met grote spijt (achteraf) het gasklephuis los gehaald en deze schoongemaakt. Nu loopt de auto te hoog stationair. Uiteindelijk auto naar de dealer gebracht om te proberen in te leren, maar dit werkt helaas

NissanQashqai1015 mei 2020 16:37

3702 Remonderdruk Plausibiteit

Beste collega's,  1. Kort door de bocht. Auto storings vrij gemaakt. Start de motor, laat tijdje stationair draaien. Geen storing. Zet auto in 1e versnelling, laat auto rollen, zonder gas te geven. Geen storing. Vervolgens druk ik gaspedaal 2 centimeter in, en zie daar op de display komen er 2 storingen. Als eerste 1 motorstoring(zie

BMW1-serie715 mei 2020 14:24

Renault start moeilijk en valt stil

beste forumleden, ik heb hier in de garage een renault scenic1 staan, die niet goed loopt. wanneer die naar de stationairregeling wilt, valt de motor stil, en de motor trilt enorm veel. ook zit er een tik/ratel in de bovenkant van de motor. heb de bobines gecontroleerd, maar dit werkt allemaal goed. en nu denk

RenaultScénic1814 mei 2020 17:28

207 vti start soms slecht en slaat af

Goedenavond, Wij hebben onlangs een 207 1.6 VTI verkocht. Nu een week of 2 later komt de auto terug met als klacht dat de auto soms lastig aanslaat, soms staat te schudden, afslaat bij gas loslaten en uiteraard een brandend mm lampje. De auto heeft een half jaar in onze voorraad gestaan en is zeker

Peugeot2072914 mei 2020 09:57