sorteer op
Beste Leden, Ik was benieuwd of het iemand al is gelukt een voertuig uit de Fiat groep te herprogrammeren. Ikzelf doe op dit moment ook een poging maar loop tegen een probleem op. verbinding maken met de interface lukt maar verder kom ik niet. Op dat moment krijg ik ook een foutmelding en mijn hoop
Goedendag, Wij hebben hier een Golf met een vervelende storing in de niveausensor. Telkens als je hem start geeft hij de melding Oilsensor werkstatte en knippert het gele olie lampje een paar keer.Als je hem uitleest krijg je code P159 D. (Oliesensor onaannemelijk signaal) Sensor is al eens vervangen was toen even weg maar komt toch
Beste leden, Ik heb een E39 530d (184pk) staan van 1999 die niet meer wil trekken. Ik heb foutcodes op de turbodruk (te laag). Met de auto gereden met een vacuum pomp op de turbo actuator door deze aan te trekken en nauwelijks turbodruk. Toen de turbo vervangen en probleem is niet op gelost. Luchtmassa
Goedemorgen, wij hebben in de garage een BMW 3 serie staan (N46) met de foutcode 2A83 (Positie inlaatnokkenas onjuist). Als we de timing controleren dan lijkt het dat de inlaatnokkenas van tijd staat. Maar als we de inlaatnokkenas linksom draaien kunnen we die draaien totdat alles weer op tijd staat (nokkenas draait maar de ketting staat stil).
Goedemiddag, ik heb een skoda binnen gekregen en deze houd erg in met optrekken alsof je voet van het gaspedaal schiet. Ik kon hem eerst niet uitlezen zekering 22 was stuk. deze vervangen en de kachel en airco doet het ook gelijk weer. Geen foutcodes, waarde van lamda ok co ok geen hc brandstoffilter vervangen,
Beste allemaal, niet alle gegevens zijn bekend zal morgen op de zaak even de rest aanvullen. We hebben een juke staan waar we een storing in hebben waar we een storing in hebben die pas na ongeveer 1000km terugkeert.De storing luid als volgt, de motor loopt prima, alleen na verloop van tijd keert de code
vriend van me heeft een clk 200 kompressor met motor stuk. had andere donor auto gekocht zelfde bouwjaar maar nu blijkt er verschil te zijn een is een 200 injectie en de ander een cgi wilde die motor ombouwen maar te veel is anders zoals egr en hogedrukpomp. nu blijkt de stekker in de auto
Beste allemaal, heb hier een T5 staan TDI 128kW zonder foutcodes. Echter geeft de klant aan dat deze af en toe na het starten even een kloppend geluid maakt. dit maakt niet uit of de motor koud of warm is. wel heeft hij het idee dat het vaker is als hij koud is of korte
Dag heren, Ik heb hier bij mij een laguna 3 in de werkplaats waarmee ik geen communicatie kan maken met de motor ecu. Echter start het voertuig perfect. Ik heb dit met verschillende diagnosetoestellen geprobeerd maar geen resultaat. Als ik de requst stuur hoor ik 3 maal een relais klikken. Hierna begint soms de
Code p 1337 overslag op een cilinder als ik hem opnieuw start loopt de motor goed warm en koud weet iemand wat dat kan zijn?