sorteer op
hallo heb hier een vito in de werkplaats staan waar van de instrumenten verlichting blijft brandenook als de auto wordt afgesloten blijft de instrumenten verlichting steeds brandenkan het zijn dat de kilometerteller unit defect is of moet ik deze storing ergens anders gaan zoekenalvast bedankt voor jullie hulp.
Hallo Ik heb hier een Vw polo '96 waarvan het electrische gedeelte kapot is heeft iemand enig idee hoe je dit moet vervangen moet het contactslot eraf zo ja hij krijg ik dit eraf ik heb even gekeken maar kon zo snel niet echt iets zien hoe de boel eruit moet zou iemand mij kunnen
Weet een van jullie toevallig hoe ik de service meldingen in de boordcomputer van een superb kan resetten?Bedankt
Toerenteller en snelheidsmeter werken niet, km aanduiding is vervangen door streepjes en alle waarschuwingen lichten op zoals alternator, foutcode in motor, gloeispiraal... Verder komt de ruitenwisser niet meer naar ruststand en brand het achteruitrijlicht niet meer. Tot hiertoe enkel de zekeringen gecontroleerd... Iemand een idee waar ik elektr. schema kan vinden? Alvast bedankt
Volgens mij zou het de schakelaar achter het contaktslot kunnen zijn, daar zitten verschillende plaatjes in versleten kunnen zijn. gewoon een nieuw schakelaar er in dan doet hij het wel weer denk ik, groeten
Gezocht: elektrisch schema van tachograaf zoals af fabriek ingebouwd in Opel Movano 2.8TDI 3500 en Renault Master 2.8dTi van bouwjaar 2000. B.v.d. Rob Habets Carcenter Gijsen 046-4857579 Fax 046-4857949
Gezocht: elektrisch schema van tachograaf zoals af fabriek ingebouwd in Renault Master 2.8dTi en Opel Movano 3500 van bouwjaar 2000. B.v.d. Rob Habets Carcenter Gijsen 046-4857579 Fax 046-4857949
Temperatuurmeter doet "vaag". Bij stationair draaien ligt de wijzer onderin, als je optrekt dan gaat de wijzer naar 1/2 vol en bij gas lsolaten gaat de wijzer weer helemaal terug. Dus als je vermogen vraagt(als je rijdt) dan gaat de wijzer omhoog. Bij rijden met gelijke snelheid ook geen beweging, wijzer blijft helemaal onderin.
Wij hebben een 2.5Tdi staan van 2005 als de motor warm word gaat het olielampje branden bij ongeveer 1800 toeren en bij stationair toerental gaat hij weer uit. Wij hebben er al een nieuwe oliedrukschakelaar ingezet maar heeft niet geholpen. kent iemand dit probleem . Alvast bedankt Jonny.