Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

dashbord verlichting blijft branden mercedes benz vito

hallo heb hier een vito in de werkplaats staan waar van de instrumenten verlichting blijft brandenook als de auto wordt afgesloten blijft de instrumenten verlichting steeds brandenkan het zijn dat de kilometerteller unit defect is of moet ik deze storing ergens anders gaan zoekenalvast bedankt voor jullie hulp.

Mercedes-BenzVito422 jan. 2008 11:28

Contactslot demonteren VW Polo '96

Hallo Ik heb hier een Vw polo '96 waarvan het electrische gedeelte kapot is heeft iemand enig idee hoe je dit moet vervangen moet het contactslot eraf zo ja hij krijg ik dit eraf ik heb even gekeken maar kon zo snel niet echt iets zien hoe de boel eruit moet zou iemand mij kunnen

VolkswagenPolo822 jan. 2008 09:06

resetten service computer

Weet een van jullie toevallig hoe ik de service meldingen in de boordcomputer van een superb kan resetten?Bedankt

SkodaSuperb1120 jan. 2008 18:51

Dash bord valt uit

Toerenteller en snelheidsmeter werken niet, km aanduiding is vervangen door streepjes en alle waarschuwingen lichten op zoals alternator, foutcode in motor, gloeispiraal... Verder komt de ruitenwisser niet meer naar ruststand en brand het achteruitrijlicht niet meer. Tot hiertoe enkel de zekeringen gecontroleerd... Iemand een idee waar ik elektr. schema kan vinden? Alvast bedankt

FordFocus119 jan. 2008 15:12

Regelmatig niet aanslaan van de motor

Volgens mij zou het de schakelaar achter het contaktslot kunnen zijn, daar zitten verschillende plaatjes in versleten kunnen zijn. gewoon een nieuw schakelaar er in dan doet hij het wel weer denk ik, groeten

Mercedes-BenzE-klasse417 jan. 2008 14:31

Tachograaf Opel Movano 2.8TDI 2000.

Gezocht: elektrisch schema van tachograaf zoals af fabriek ingebouwd in Opel Movano 2.8TDI 3500 en Renault Master 2.8dTi van bouwjaar 2000. B.v.d. Rob Habets Carcenter Gijsen 046-4857579 Fax 046-4857949

OpelMovano15 jan. 2008 15:06

Tachograaf Renault Master bj. 2000.

Gezocht: elektrisch schema van tachograaf zoals af fabriek ingebouwd in Renault Master 2.8dTi en Opel Movano 3500 van bouwjaar 2000. B.v.d. Rob Habets Carcenter Gijsen 046-4857579 Fax 046-4857949

RenaultMaster15 jan. 2008 15:03

aanjager werkt niet op geen enkele stand

CitroënXsara315 jan. 2008 12:49

temperatuurmeter

Temperatuurmeter doet "vaag". Bij stationair draaien ligt de wijzer onderin, als je optrekt dan gaat de wijzer naar 1/2 vol en bij gas lsolaten gaat de wijzer weer helemaal terug. Dus als je vermogen vraagt(als je rijdt) dan gaat de wijzer omhoog. Bij rijden met gelijke snelheid ook geen beweging, wijzer blijft helemaal onderin.

MitsubishiSpace star211 jan. 2008 09:47

bij meer toeren gaat het olielampje branden

Wij hebben een 2.5Tdi staan van 2005 als de motor warm word gaat het olielampje branden bij ongeveer 1800 toeren en bij stationair toerental gaat hij weer uit. Wij hebben er al een nieuwe oliedrukschakelaar ingezet maar heeft niet geholpen. kent iemand dit probleem . Alvast bedankt Jonny.

VolkswagenTransporter611 jan. 2008 09:33