sorteer op
Beste Leden, Wij hebben hier een Iveco Daily door de ANWB gebracht. ANWB dacht Roetfilter verstopt daardoor meschien Turbo kapot. Auto reed op de snelweg. Vermogen weg. Daarna afgeslagen en niet meer aangeslagen. Auto in de garage gehad, Roetfilter los gegooit. Auto slaat nog steeds niet aan. Motor draait soms snel rond en soms niet (Dit is
Na stilstand van > 2 uur: Motor start, maar gaat daarna onregelmatig lopen met grijs/zwarte rookwolken uit de uitlaat. Na een minuut loopt de motor weer normaal. Compressie is een jaar geleden getest: alle cilinders nagenoeg gelijk. MAF-sensor is 2 jaar geleden vervangen. Injectorcleaner bij brandstof gevoegd. Geen effect. Nokkenassensor is recent vervangen. Bougies hebben
Dag forumleden, Wij hebben een opel vivaro met een storing op de luchtmassameter p0101 signaal te groot. Het volgende hebben we al gedaan: De lmm zelf vervangen Nieuwe software De bedrading gecontroleerd van lmm na ecu Alle meetwaarden vergeleken met een zelfde auto. Gezien de storing verdenken we nog een probleem met de egr maar niet
Een 320i E91 met de N46 motor slaat sporadisch af als er bijvoorbeeld op een stoplicht of een spoorwegovergang wordt afgereden, pas bij stilstand/zo goed als stationair toerental komt dit voor in de D (het is een automaat) Recent zijn de distributieketting/klepseals en valvetronicmotor (ivm storing) vervangen. Hiervoor was het probleem ook al van de orde
Goededag Wij hebben een Sprinter 906 van 2015 binnen met lastige storing P0299??, gaat ook in noodloop. Enkel bij autosnelweg, tijdens gewoon rijden geen last van. 2 dichtingen van turboslang alreeds vervangen (hing olie aan) maar geen resultaat. Verder systeem getest met rookmachine maar geen lekken gevonden. Is een dubbele turbo, wastegate en regelklep
Beste heren en dames, Heb me weer een mooi probleem voorgeschoteld gekregen... Een mustang uit 05' 4.0 v6 reeds vervangen: gasklephuis elektronica & luchtmassameter Start prima loopt goed, en valt soms uit. start hierna weer prima. valt stationair soms uit en soms onder vollast. compleet random, zo rijdt ie een week goed en zo valt
Goedemiddag, Een collega van mij heeft de kleppendeksel pakkingen vervangen en de pakkingen van de uitlaat. Hiervoor heeft die de sensor van de inlaatbuisklep lost gehad en krijgen we hier een storing op. Auto loopt slecht en pakt niet goed op met gas geven. Storingen die de auto aangeeft. p1091 Inlaatbuisklep syteem 1 component gesloten
Goedemiddag, Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor. Sporadisch na +/- 30 min rijden gaat de auto bokken en gaat de automaat terugschakelen naar de 3e versnelling. Storingen die zijn uitgelezen 01312 foutcode: 01312 hex: 520 Deze foutcode is alleen van toepassing op auto's uit het VAG-concern. nlDatabus aandrijving duDatenbus Antrieb enPowertrain Data Bus Extra info bij
We hebben een Ford Transit Custom met een terugkerende foutcode P244C:00-28 (katalysatortemperatuur te laag tijdens regeneratie cilinderrij 1) Deze auto kwam een maand geleden binnen met de storing dat het roetfilter verstopt zit. met de klant overlegt om deze te vernieuwen (voor de tweede keer al! eerste keer was bij 76000 kilometer, de klant rijdt zeer
Goedendag, Ik heb hier een Opel Astra J staan met de storing P0336 Krukas-positiesensor buiten instelbereik. Als de auto koud is start en rijd de auto gewoon goed. Bij warm weer 30 graden kan de storing er binnen 500 meter er al inzitten als het wat kouder is zoals vandaag dan kan het wel 15km duren. Als je