sorteer op
Goedemiddag, Ik ben bezig met een Transporter automaar met een tweetal problemen waar ik niet meer weet hoe verder. Auto is altijd bij mij in onderhoud geweest en is niets raars mee gebeurt, probleem is ineens ontstaan. Motor gaat stationair iets verhoogd lopen, zo rond de 950 toeren. Dit gebeurt niet na een koude
Deze auto loopt soms warm. Opgeslagen foutcode: P021700 (koelmiddeltemperatuur, temperatuur te hoog). Het gebeurt echter pas na een tijdje en vooral wanneer de auto stil staat. De ventilators slaan in het begin gewoon in. De airco werkt goed. Ik heb de bedrading, relais en zekeringen gecontroleerd. Massa punt van de ventilators (zwart/gele draad) gemeten. Had
Iemand een idee wat de oorzaak is dat er een gat is gebrand in de kunststof inlaatcollector van een Opel Meriva A Z13DTJ ? Komt dit door een verstopping van de EGR buis in de inlaat ? Of een andere oorzaak ?
Storing is uitgekomen nadat we nieuw verstuivers in geleerd waren. Auto stond aan een acculader fronius. Verstuivers zijn Denso orginel oude verstuivers hebben we niet meer. Weet iemand hier raad mee of heeft iemand dit al ooit mee gemaakt. Uitgelezen met Techstream Foutcodes P062F
Beste amt leden. Ik ben al een aantal jaar uit de automobiel wereld, maar het interesse voor rare storingen blijft. Het volgende probleem heeft een kameraad van mij: OPEL VIVARO-2 2.0CDTI 2008 180000km De bestelbus trekt (ineens) niet meer. onder de 2000 toeren doet hij niets. Daarna wordt het beter maar je voelt niet dat
motor 3.0 td 1kz-te bouwjaar 2000 dus nog geen commonrail.Motor slaat slecht aan als het (buiten)warm is. als het koud is (vriest) dan slaat hij perfect aan. het maakt eigenlijk niet uit of het de eerste (koude) start is of start met warme motor. Motor loopt verder goed, rookt niet . Gemeten Brandstofleidingen, filter enz
Beste Collega's, Wij hebben een Mercedes E klasse staan die diverse problemen heeft.Klacht van de klant was dat de auto in noodloop ging, de klant reed hier al een tijd mee er was gezegd dat de Luchtmassameter het probleem zou zijn.Klant heeft er een tijd mee gereden, en uiteindelijk heeft de klant het genoeg gevonden
Goedemorgen, Hier staat een astra j met een 1.4 turbo motor. Bij koud uitzetten van de auto na 20/30 sec draaien hoor je een piepend/ zuigend geluid . Lijkt wel of er een klep of membraam dicht lijkt te gaan ofzo. Zit al een nieuw kleppendeksel op voor een ander probleem. Ook de pijlstok eruit halen
Goedemorgen, Ik heb hier een audi a4 b7 staan van een klant 2.0 TDI BRE motorcode. deze auto is erg veel aan gesleuteld door een andere garage oa een ''gereviseerde'' automaat nu is het probleem met deze auto boven de 2000 toeren schokt hij. er waren geen foutcodes voorheen dus het was lastig zoeken. ik
|Goedemiddag, deze auto had een lege/defecte accu. auto opgestart en garage ingereden daarna de accu vervangen. nu geeft hij transmissie storing en kan er geen communicatie met de tcm gemaakt worden. andere ecu's geven ook aan "geen communicatie met tcm." Alle zekeringen zijn heel. weet iemand waar de tcm zit? en weet iemand misschien of deze