sorteer op
het schuifkanteldak doet het te pas en te onpas niet. blijft dan op willekeurige posities stil staan. het alarm werkt ook niet. geen foutcode melding op display lees op diverse forums dat het niet goed functioneren van het dak, dit kan komen door een defecte accu/batterij van de alarm installatie
beste medeleden zou er iemand een schema van het most netwerk hebben voor deze wagen. mmi valt steeds uit en via vcds de most applicatie geeft hij een error op. alvast dank. Uitgelezen met vcds Foutcodes most netwerk onderbreking.
Goedemorgen, Wij hebben hier een Peugeot Boxer met een probleem. Twee keer is na het rijden (met de klant) in een file de voedingzekering (22) van het motorregelapparaat door gebrand. We hebben al tal van zaken gecontroleerd: bekabeling tussen zekering en motorregelapparaat, bekabeling op en tussen motor en motorregelapparaat, actuatoren en sensoren gecontroleerd en voor zover mogelijk
go edemiddag bij deze auto gaat bij warme motor? het evap klepje tikken er zijn geen foutcodes aanwezig wij hebben het schema gevolgt en het gecontroleerd zoals aangegeven door haynes pro, maar geen fout gevonden. de dealer zegt klepje vervangen maar op basis waar van dan als je geen afwijking meet? aangezien wij eerts graag een
Concullega's, Ik heb hier een BMW F10 520D Het voertuig komt binnen met allerlei foutmeldingen die flikkeren op het instrumentenpanneel. Na een eerste uitlezing met ISTA: ontelbaar foutmeldingen in verband met communicatiefouten over PT-can en flexray. Na lang diagnose en het verwijderen van alle modules die geconnecteerd zijn op de PT-can/flexray blijft de storing op alle bussen(PT-CAN,FLEXRAY,K-CAN.
Na ik erachter kwam dat de accu van deze voyager langzaam aan leeg liep, ben ik eens Ampere gaan meten. bij bijna alle zekeringen en relais blijft het binnen de marge. Behalve bij de Hazard en IOC zekeringen. Zekering van de HAZ eruit gehaald en ampere word een heel stuk minder. Maar dan werkt dus
Bij deze Zafira B met 6 versnellingsbak, werkt de cruise control niet in de 5e versnelling. Als ik hem inschakel werkt het ongeveer 30 sec (de ene keer 10 sec dan weer 40 sec) en valt dan uit. In de versnelling 1 t/m 4 en 6 werkt het goed. Er staan geen foutcodes in
Ik heb een golf 4 staan hier waarvan een nieuw elektronish gaspedaal gemonteerd is maar hij reageert niet op het gaspedaal. Kan het zijn dat deze ingeleerd moet worden? De auto start wel normaal alleen je kan dus geen gas geven. Of er iets zou zijn met de kabelboom daarvoor. Heeft iemand een schema voor
Beste Wij hebben al een tijdje enkele probleempjes binnen gekregen met de C180 diesel 1598 cc Zowel turbo's die defect gaan Ad Bleu systemen die foutmeldingen geven Motor problemen ( water bij olie en dergelijke ) Iemand hier nog ervaringen mee ?
Telkens als ik een nieuwe ECU steek werkt deze perfect zo lang de auto stil staat. eens de auto rijd is de module van het dak defect en krijg fout 17. krijgt de module ergens een overspanning van cruise controle.? Foutcodes 17 op pin 10