sorteer op
Goedemiddag. Komt binnen met brandend motorlampje. Uitgelezen p0670 en p0380 gloeitijd sturing.een stift vervangen was stuk.ook p2463en p242f.hiervoor roetfilter vervangen,druksensor ,vervangen en slangen gecontroleerd,roetfilter en druksensor ook ingelezen met kast. Weer gestart zelfde storingen komen meteen weer terug. Slaat stationair af en geen vermogen Uitgelezen met 590
Goedemiddag beste collega monteurs, Mijn passat 2.0 tdi bmp handbak-6 heeft het volgend: - stinkende uitlaatgassen, geen olie verlies. - brandstofverbruik heel hoog 500KM op tank, motor update actueel en geen storingen, gechipt voor zuinigheid blijft zuipen, egr koeler nieuw. - soms onder het rijden een 1seconde hikje en dan lijkt het alsof de auto
hallo, heb een punto 1.3 multijet 62kw binnen gekregen die niet start maar wel rond draaid ,na uitlezen geeft deze aan P0340,P0087, P0697,P0110 en P0001 na ontdekking dat er olie in de stekker van de drukregelventiel heb ik deze gereinigd en later vernieuwd ,omdat er geen spanning opkwam en ook nog het drukregelventiel op de hogedrukpomp
het lampje van de motor brandt en de motor houd soms in . Met de KTS kunnen we er wel in geraken maar hij zegt dat er geen foutcodes zijn . In de dataweergave kunnen we maar beperkt aantal gegevens zien . Zou dit aan de software van de KTS liggen of aan de ECM
Hallo, Allereerst wil ik even vermelden dat het bouwjaar niet klopt, de bus is uit 2009. Kan dit niet aanpassen. De motor was kapot gelopen en is gereviseerd geworden bij ons. Verder is er een compleet nieuwe uitlaat met sensoren onder gekomen, omdat de oude gestolen was. Tevens 4 nieuwe verstuivers gemonteerd en ingeleerd. Nu
Goedendag, Wij hebben hier een BMW 5.30 met een lastige storing. Motorcode N52B30A. Auto kwam voor een APK met kleine beurt. Accu leeg geraakt tijdens APK, na starthulp starten. Proefrit gedaan, auto stil gezet en motor wilt vervolgens nooit meer aanslaan. Klepdeksel gedemonteerd. Eindaanslag op cilinder kop van Valve tronic afgebroken. Gebruikte cilinderkop gemonteerd. Na
Hallo allemaal, Ik heb jullie hulp nodig. Vorige week kreeg ik deze Audi binnen met de klacht dat de auto soms raar stationair liep. Auto uitgelezen en er zaten 2 storingen erin. Lucht lekkage aanzuig systeem en timing tussen de krukas en nokkenas niet goed. Deze motoren staan om bekend dat de olie afscheider kapot
Goedemorgen, Nu zijn we hier in de werkplaats bezig om een waterlekkage te repareren van een audi a4 avant 3.0 tdi. Het regelventiel wat achter de egr zit(kunstof huis) was lek, echter nu de egr daarvoor toch gedemonteerd is is mijn vraag is het verstandig hier een dicht plaatje tussen te zetten naar de inlaat toe..?
Goedeavond, Heb hier een opel-vauxhall ,antara binnengekregen waar ik de geschiedenis niet van ken, heeft lange tijd bij andere collega gestaan, en dat is er niet beter op geworden Wagen had in eerste instantie.. vermogensverlies, zwarte rook. ( probleem volgens klant ) Startmotor gaat rond ,slaat niet aan..wel aansturing op injectors, geeft af en toe een
Hallo, We hebben bij ons in de garage een Chevrolet Avalanche 5.3 V8 met een piepgeluid wat het meest hoorbaar is in het gebied rond de achterzijde van de motor/krukas. Het geluid lijkt op een licht slippende multiriem en is het beste hoorbaar bij stationair draaien, als men het stationaire toerental is verhoogd, gaat het geluid ook