sorteer op
Beste Waar zit de module van de centrale vergrendeling/anti-diefstal? Via TIS2000 is dit component A12 / A13. Echter is de lokatie van het onderdeel niet getoond. Via HGS-data staat een pijl bij de A-stijl beneden (nabij motorkaphendel), maar na het verwijderen van de bekleding is ook hier niets te vinden. Aan de junctionbox is de multitimer
Kreeg dit foutcode niet gewist. B1003(54)sta op dat het een vals defekt kan zijn.sorry maar mijn toestel is in italiaans Uitgelezen met Autel mk 808 Foutcodes B1003(54)
Hoi. Ik heb een probleem met mijn pdc. Bij het inschakelen hoor je 1x lang een piep vervolgens werkt hij niet. Module heb ik al gewisseld geen verschil. Bedrading van module tot aan achter sensor door gemeten oké. Een voor een met een nieuwe sensor de 8 sensoren gewisseld geen verschil. Alle 8
Beste Graag u feedback over deze klacht. De centrale vergrendeling opent niet de portieren. De kofferbak werkt wel gewoon Zowel met de centrale knop als afstands bediening. Vergrendelen werkt wel centraal en op de sleutel Tevens reageert de boordcomputer (BSI) met de kniperlichten dus het stuur signaal komt wel aan. Visueel zie ik geen problemen
Beste vrienden wij zitten opnieuw met een dilemma. Ten einde raad is dit voertuig bij ons binnengebracht met de volgende klacht. Tijdens het rijden (of beter als het voertuig bijna stilstaat) valt de motor plots uit. De auto heeft dit meer bij warmer weer dan bij koud weer. Nu hebben wij dat voertuig 2 dagen
bij deze agila de ketting vernieuwd en auto geeft vrijwel direct foutmelding: nokkenas zwak signaal. ik heb de timingschijf op de uitlaatnok.as zonder speciaalgereedschap teruggezet.wat waarschijnlijk er nu voor zorgt dat deze foutmelding komt.wie heeft dit al eens meegemaakt? Uitgelezen met delphi Foutcodes p0340
Een klant komt binnen met een Opel Astra F uit 2003 met motorcode Z16XE die niet meer van het stuurslot af wil. Dit probleem hebben we ondertussen opgelost. Alleen wanneer we nu proberen te starten, draait de motor wel, maar slaat niet aan. De immobilizer werkt wel, gezien het feit dat er geen lampjes gaan knipperen in de
Goedavond, we hebben hier een Seat Altea XL staan die niet meer communiceerd. Er kan geen verbinding worden gemaakt met het motorregelaparaat, versnellingsbak, ABS, airco, stuurcolom De motor slaat even aan en na 2sec weer af, zelfde als sleutel niet herkend wordt/starblokkering. Versnellingsbak staat en P en wordt ook niet vrijgegeven. Alle andere componenten werken
Beste collega's kent iemand deze twee foutcodes? B2627 - open circuit en brandstofzender U2511 - storing communicatiebus? Dit voertuig rijdt verder normaal, enkel deze twee foutcodes zijn aanwezig. Is iemand vertrouwd met deze foutcodes?
Goedemiddag, Ik heb hier een Seat Ibiza staan die in de noodloop is gaan lopen onder het rijden en het gloeilampje knipperen. Auto eenmaal uitgelezen geeft die de volgende fout weer: 16234 - Voeler 1 voor uitlaatgas temperatuur (G235)P0545 Kortsluiting naar massa met de Bosch KTS de bedrading en de sensoren door gemeten en deze