Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Display dooft niet volledig na uitzetten of verlaten auto.....

kijk eens of het helpt als je de accu spanning er een tijdje afhaalt. soms is dit een goede remedi. zeker als je hem al hebt laten uitlezen bij de dealer en er geen fouten aanwezig waren.

FiatStilo61 mrt. 2008 18:31

krakend dashboard

Het dashboard kraakt linksvoor van mijn Reanult Espace type IV. Vooral indien de auto in de zon gestaan heeft. Diverse delen van het dashboard inspuiten met siliconenspray helpt niet. Op of tegen het dahboard drukken helpt wel. Op diverse posities iets tussen het dachboard klemmen helpt, echter maar tijdelijk. Kent iemand dit probleem? Groeten, Harrie.

RenaultEspace29 feb. 2008 22:03

Hoe vervang ik dashboard verlichting Seicento

je demonteerd de complete teller klok en die neem je dan in delen uiteen en vervang vervolgens de diversen lampjes. hij zit vast met drie boutjes een midden achter bovenop die is vanbuitenaf zichtbaar. de andere twee zitten achter de kolomkappen succes

FiatSeicento127 feb. 2008 18:51

Ruitenwisserschakelaar vervangen

De ruitenwisser voor en achter doet het niet goed. Op de hoogste stand doet hij het altijd en in de laagste en middelste stand niet, wat moet ik allemaal los halen voor het vervangen van deze schakelaar?

Audi27 feb. 2008 12:22

Stuurbediening valt weg bij aanzetten licht.

Ik krijg morgen een astra die heeft een probleem met de bediening van de radio en ook de claxon via het stuurwiel alles werkt gewoon tot je het licht aanzet dan werkt het niet meer ook de claxon niet.radio blijft wel werken maar je kunt hem niet meer bedienen via het stuurwiel claxon doet het

OpelAstra525 feb. 2008 13:31

HOE KAN IK HET ONDERHOUDS INTERVAL TERUGSTELLEN BIJ EEN MEGANE

HOE KAN IK HET ONDERHOUDS INTERVAL INSTELLEN BIJ EEN MEGANE

Renault25 feb. 2008 10:57

snelheidsmeter blijft hangen

Beste, De snelheidsmeter van een E 220 CDI type 211 blijft hangen op 120 km/uur. Tijdens het rijden gaat hij tot maximale snelheid en bij stilstand keert hij terug naar 120 km/uur. Wie heeft dit probleem al gehad?

Mercedes-BenzE-klasse524 feb. 2008 20:41

harde tik onder het dashboard.

teruggaan naar de garage waar de auto gekocht is, dit is een kachelbedieningsmotor.gaarne voor dit soort vragen kijken op www.problemcar.nl niet op een garageforum

RenaultMégane723 feb. 2008 16:46

kachel schakelaars weigeren s,morgens

opel vectra 1.8 2003 kachel schakelaars weigeren s.morgens als je in de auto stapt dienst,na veelal een stuk gereden te hebben werkt alles weer.   de radio kan dan op dat moment alleen maar harder of zachter gezet worden. (als de kachel schakelaars weigeren dus) .het blijft dan als hij weer werkt de hele dag goed

OpelVectra921 feb. 2008 21:04

tellerklok

BMW 3 compact 1999 werken de wijzers niet van (KM,toeren,tank, temp) Heb er een gebruikte aan gehad, maar toen deden alleen de toeren en temp. wijzer het. Wie heeft nog een idee, liever geen nieuwe telklok.

BMW3-serie219 feb. 2008 15:09