sorteer op
Goedemiddag, Zouden jullie ons op weg kunnen helpen met de volgende storingen. *0750 Mengselcorrectie additief bank 2 - signaal buiten bereik *0746 Mengselcorrectie additief bank 1 - signaal buiten bereik *0522 Wervelklep signaal buiten bereik Er is gecontroleerd op valse lucht en een andere nieuwe luchtmassameter is geprobeerd. Gemeten luchtmassa meter Uitgelezen met bosch kts
Dag collega's is er iemand die reeds ervaring heeft met het vv van de inlaatcollectoren op dit type motor. De rechtse collector is gebarsten. Ben op zoek naar een soort werkplaats manual om deze te vv. Het lijkt me een behoorlijke job. ( dient de carrosserie van het chassis verwijderd te worden ? ) origineel kosten deze
Wij hebben een Audi A4 avant 1.8 T staan met een te lage olie druk.Wij hebben de olie druk handmatig gemeten en bij 3000 t/min komt die niet boven de 1.5 bar uit.Volgens onze gegevens zou dit 4 bar moeten zijn.Ondertussen hebben wij het motor blok gedemonteerd en zijn wij wel achter een paar dingen gekomen
Beste leden, Wij hebben vandaag een fiat 500 binnen gekregen met de volgende foutcodes: P0300, P0301 en P0304 De auto loopt echter perfect! Wat ik raar vind is dat de STFT op -100% staat en daar ook altijd blijft staan. Lambda sensor 1 meet stationair constant 0.8v zelfs met losgenomen slang van de rembekrachtiger. Op
Nou heb ik de draden op de pomp gemeten en beide rode geven 12v de bruine massa is een goede massa, allleen de geschakelde massa zie je pulseren, nou kan ik nergens vinden of dat hoort. Want die puls die daar komt heb ik ook op pin 26 rechtstreeks van de Ecu gemeten en is precies het
1e: motor maakt geluid of lager stuk is. Bleek een klep van de carterontluchting te zijn. complete kleppendeksel is vervangen. 2e: Stationair liep de motor na de start onregelmatig. En bij koude motor een olierook uit de uitlaat. 3e: Naar BMW specialist geweest om uit te lezen ( die zei bij 150000km vaak de injectoren
Collega's, Ik moet de distributie van de Lancia vernieuwen en zie in Mijngrossier dat de waterpomp met huis geleverd word. Nu lijkt mij het vervangen van dat huis alleen maar onnodig extra werk en zit er aan te denken om alleen de pomp zelf te vervangen. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Rikus Gemeten n.v.t.
Deze 206 gaat soms in noodloop, inhouden en knipperend motorlampje. Met motor uit en gelijk opnieuw starten is probleem weg kan er weer uren gereden worden. Bougies bobine en injectoren reeds vervangen. Komt iemand dit probleem bekend voor? Gemeten bougies bobine injectoren, benzinedruk is goed Uitgelezen met bosch kts Foutcodes P0300
Ik heb deze auto binnen gekregen met een storing op oliedruk. Carter pan gedemonteerd omdat deze motoren heel veel problemen hebben met ketting geleiders die afbreken. Toen de carter pan eronder was konden we zien dat de aanzuigbuis vol zat met plastic delen van de geleider. Aanzuigbuis gedemonteerd en alle plastic verwijderd. Nieuwe ketting gemonteerd.
Goedendag beste collega's, Het volgende binnen gekrehen: Het gaat hier om een Belgische polo 1.4 tdi 3-cilinder 55kw van 2014, motor gaat in noodloop P0299 en koelvin blijft volop draaien, zowel koud als warm. Uitgelezen met ODIS: turbo hersteller 1 klemt, traag met optrekken, turbo los gehaald en uit mekaar gehad: turbo inlaat schiepen beschadigd