sorteer op
Dit voertuig rijdt als een treintje, maar bij de koudstart loopt het mis. Zonder gasgeven start auto niet en je moet hem 4 tot 5 maal herstarten wil hij blijven draaien. Ondertussen is zowat alles vervangen wat door "foutcodes" aangegeven werd. Nu is voertuig hier en hebben wij de distributie vervangen maar probleem blijft. Wat
ik heb hier een kalos automaat benzine motor die een probleem heeft waar al 2 jaar een storing inzit, geen foutcode maar wel af en toe na een rit dat abs aangaat en motor bij gas terug nemen uitslaat!! automaat weer in N zetten starten en weer tijdje mee gereden, soms na een bepaalde tijd
Ik ben niet zeker van het type gezien inschrijving gebeurde op 01/06. Dus A2 of A3. Deze auto heeft licht koelvloeistofverlies, meer dan waarschijnlijk aan waterpomp. Nu is mijn vraag - als ik de afbeeldingen bekijk vd onderdelen - of hiervoor speciaal gereedschap nodig is?? Vorige garagehouder wou herstelling niet uitvoeren omdat hij slechte ervaring
Om bij het begin te beginnen: Auto is ingekocht, heeft olielekkage bij aanvoerleiding turbo, blijkt dat iemand de O-ringen heeft vervangen door een paar airco ringen en de rest heeft afgekit. Dat is voor een turbo natuurlijk een slechte oplossing, dus de juiste ringen besteld en gemonteerd, en de olielekkage was over. Echter, na een
Hallo leden, ik ben bezig met een vw golf 1.6 diesel van 2014 (dsg) die niet aanslaat. storing p085000 blijft actief erin staan. Auto heeft 2 startrelais die in het MRA aan massa gelegt worden. Dit gebeurd niet ivm p085000. Als ik de 2 draden van de relais zelf aan massa legt start de motor
de auto geeft constant de storing p1922 vorig jaar is er een nieuwe tank onder gekomen. nu kwam de auto met storing p1922 en p2585 toen keek in naar het tankje en die was lek we hebben er een nieuwe onder gezet en toen kwam de storing nog terug. ik heb hem handmatig gereset en
er komt zwarte rook uit de uitlaat bij warme motor bij gasgeven. Verder loopt de auto prima. Iemand een idee waar dit op kan duiden? toekomstige problemen?
Na olie verversen loopt de motor niet meer mooi stationair en schudt vooral koud. na een stukje rijden foutcodes p000a en p0011 Nokkenas-positiesensor traag of systeemfout. Motorflush gedaan weer olie afgetapt,nieuwe olie erop nu stationair koud nog schudden,maar warm nagenoeg niet meer. wel komen de foutcodes steeds weer terug. Zou nog een keer reinigen nut hebben
Motor slaat af tijdens stationair draaien, wanneer dit gebeurt, gaan de volgende lampjes branden, motormanagement, temperatuur en stop. Ook tijdens het rijden gaan de combinatie van lampjes branden, en wil de motor afslaan, maar pakt dan toch weer op. De klant heeft door een 50 cm diep water gereden. motor heeft geen water gehapt, stekker ecu was
We hebben hier een Audi 1.8TFSI bj. 14-06-2013 staan met het volgende probleem: Klant heeft na lopen op 3 cilinders, auto laten uitlezen door vriend. Ontstekingsprobleem op cilinder 1. Hierop heeft hij de bobine en alle 4 de bougies vervangen. 1-2 dagen erna weer raak, weer laten uitlezen door vriend. Gaf nu cilinder 4 aan.