sorteer op
Beste In november kwam dit voertuig binnen met de klacht van het wegvallen van het vermogen en/of uitvallen. Na het starten doet de motor normaal, maar na een bepaalde tijd rijden gaat deze over tot het wegvallen van het vermogen. Rijden is nauwelijks mogelijk en MIL slaat aan. Het start-stop systeem kan niet meer worden
geachte lezers, heb hier een megane fase3 staan waar de claxon het niet van doet.de zekeringen onder de kap kon ik testen deze zijn allen goed,de zekering in de auto zijn van het dichte type,ben dus ook bang voor extra storingen of codes die ik kwijt raak als ik de zek eruit trek. de claxon
Hallo, Bij deze Lancia Delta Integrale wil de motor soms niet aanslaan. De storing doet zich voor bij een warme motor als bij een koude motor. Als de motor toch aanslaat kun je perfect met de wagen rijden. Dan heeft het voertuig zijn volle vermogen. De wagen heeft geen eobd-stekker. Er zit een nieuwe accu
Ruiten voor en achter werken niet alsook de centrale vergrendeling nietZekering 23 was stuk deze vervangen maar werkt nog steeds nietkan ook niet uitlezen in module portierelektronica -hij geeft de foutcodes 01333 portierregelapparaat LA en 01331 portierregelapparaat bestuurderszijde maar deze komen te staan in de modules airco/verwarming - can bus en comfortsysteemIemand een oplossing en
Onlangs begon de knipperlicht rechts voor te branden die onder de lamp zit. Lamp brand continu. En geen stroom sigaretten aansteker En als je alles uitzet blijft die lamp branden. Rechts achter zekering kast vervangen. Module vervangen die rechts achter zit. Uitgelezen en geen foutcode. Heeft iemand dit probleem eerder gehad
Goedendag, Bij ons staat een Skoda Fabia 2 van 2009 met een lekstroom probleem. Normaal is dit redelijk eenvoudig te vinden maar bij deze auto is het probleem niet constant. Het lijkt erop dat er een aantal modules / de raammotoren met geïntegreerde deurmodule niet in ruststand komen. Als de auto in rust (na een uur waarna
Storing 4 wieldrive foutcode 5F0F DSC sensor wisselend. Stuurhoeksensor geeft problemen waarschijnlijk sleepcontact gesleten, sensor vervangen is veel werk, stuurkolom demonteren en ik heb op dit moment voor mijn vakantie er geen tijd voor. Kan ik ongestraft (als tussenbak in 2wieldrive staat) de stekker van de stelmotor er af halen en de klant tijdelijk laten rijden
Goedendag allen, graag feedback over het volgende lastige Tiguan. deze is rijdend weggezet en na 1 week slaat contact wel aan keuzehendel automaatbak DSG in stand P, rempedaal ingedrukt, alleen voertuig start niet (motor draait niet) en geeft als melding in het display om te starten rempedaal intrappen. verder knippert een tegen in het
Beste Mede monteurs. Deze auto is bij ons gebracht na een trip Frankrijk heen en terug. Al daar in Frankrijk is de auto er mee gestopt en heeft een lokale garagist daar de Dynamo vervangen en kon zo zijn weg weer vervolgen. Terug in NL wilde de auto sporadish niet meer aanslaan. Gaat wel
Beste Collegas, Wij hebben hier een aparte situatie met een ford ka 1.2 2011 motorcode 169A4000. Met variabele nokkenas. Situatie: klant brengt auto voor groot onderhoud en het vervangen van de distributie riem. bekend: de auto heeft 92 dkm laatste beurt was 47dkm in 2015. vervuiling onder het kleppendeksel. Wij hebben de distributie vervangen met