Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Htc touch dual compatibel met cd 70 navi

Hallo Een HTC touch dual comuniceerd heel slecht met een orginele carkit. De enige goed carkit voor dit toestel is een Parrot 3200

OpelZafira110 apr. 2008 14:49

uitbouwen dashboard

heb een 745i binnengekregen met defekte kachel (waterlek) heb reeds de zichtbare moeren losgedraaid en stuur en instrumentenbord gedemonteerd. Ook de verticale bekleding is verwijderd alsook de radio.Het dashboard komt echter nog niet los. Wat heb ik vergeten wil ook niets stuk maken.Weet iemand raad? Auto is natuurlijk uitgerust met airco.

BMW7-serie39 apr. 2008 20:56

hoe een E60 resetten?

hallo,de servicestand kan alleen gereset worden als er meer dan 80% van de tijd of km's voorbij is. op contact;knop boordcomputer tenminste 10 sec.ingedrukt houden;service item 1 in beeld:knop loslaten en weer tenminste 3 sec.indrukken;"reset"verschijnt;knop weer 3 sec.indrukken en item wordt gereset.knop kort indrukken en volgende item verschijnt;op dezelfde manier resetten.succes. groet'n,Jan

BMW5-serie49 apr. 2008 18:36

bij koud starten gaat dashboard uit en aan

Bij het starten zakt de boordspanning te veel, waardoor het dashboard uit en aan gaat in de frequentie van het starten. Heb dit ook wel eens gehad. Het monteren van een nieuwe accu heeft bij mij het probleem opgelost. Het kan ook nog een slechte massa of het begin van het einde van de startmotor

CitroënBerlingo29 apr. 2008 10:45

dashboard werkt niet

ha collega,s Ik heb hier een voyager staan waar de tellerklok niets van doet dat wil zeggen geen verlichting, geen snelheids aanduiding, geen controlle lampjes. kortom niets werkt, Maar er kan wel gewoon gestart worden en mee gereden worden. Ik heb de zekering kast onder de moter kap al vervagen maar dit haalt niets uit.

ChryslerGrand Voyager49 apr. 2008 10:18

Radio ontvangst slecht

tijd voor een nieuwe antenne lijkt mij.. en waar zit de huidige antenne? anders is het ook een beetje gokken waar de draad naartoe zal gaan he. mvg

VolkswagenVento26 apr. 2008 15:25

resetten service interval

wie weet hoe ik het service lampje moet resetten   er zitten geen druk knopjes op bij de tellers

CitroënJumper24 apr. 2008 19:36

Assyst plus

Wie kan mij helpen om van een mb W204 het onderhoudsindicator te resetten zinder diagnose apparatuur. Met vriendelijke groeten Marco

Mercedes-BenzC-klasse44 apr. 2008 08:00

snelheidsmeter

Hallo , Renault Classic  Versnelingsbak  JB1 - of JB3Controleer of er geen opname element op de versnelling bak is gemonteerd .Deze zit in het huis van de V-bak iets hoger dan de linkse cardanas .Wordt aangedreven door een inwendig tandwieltje die is gemonteerd tegen de sateliet in de bak . Problemen deze type : -

RenaultMégane53 apr. 2008 19:09

service lampje blijft branden

Geeft ie ook een melding van de bandenspanningsensoren? Dit komt nog wel eens voor. Succes.

RenaultScénic43 apr. 2008 08:54