sorteer op
Goedemiddag, Deze Jumper is bij ons binnengebracht omdat de alternator niet meer werkte. Accu leeg. Omdat de alternator vol olie hing hebben we het olie lek gemaakt en de alternator met een nieuwe vervangen. Direct bij het startte bleef het accu lampje al branden. De bekabeling even nagekeken en lampje accu aan massa gehangen
Goededag, Ik heb hier een vw polo uit 2012 staan waarvan de Cruisecontrol uitvalt. In zijn 2 werkt de cruise control perfect Schakel je naar hogere versnellingen doet hij het 1 seconde en dan valt hij uit. Wat hebben we al vervangen: stuurkolom schakelaar, remlichtschakelaar en koppelingspedaal schakelaar. Wat mij opviel nadat ik er verder
goede morgen wij zijn opzoek naar het schema van het links voor raam meganischme en de schakelaar het linker raam word niet bediend met viendelijke groet Foutcodes geen foutcodes
Goededag, Er staat al genoeg op AMT mbt canbus storingen en slechte communicatie van Meriva's maar die sluiten toch niet helemaal aan bij deze storing. Vandaar dat ik een nieuw topic maak. Huidige status: Meriva automaat, kwam binnen met F in display en slecht schakelen. Foutcodes wezen op de bekende automaatschakel electronica (Easytronic) in overleg
Hallo mensen wij hebben hier een connect staan die 5 keer start dan zo maar ineens niet, na het uitlezen deze foutcode geconstateerd '' FRP Sensor lage ingangsspanning '' deze hebben wij reeds vervangen en maar zonder succes als de auto niet starten wil trekken wij de stekker eraf en start dan wel wij
Deze auto wordt binnengebracht met foutcode P0016, brandende MIL-lamp en af en toe slecht aanslaan. Omdat de distributieketting geluid maakt, wordt deze vervangen, we gebruiken de originele onderdelen en vervangen tevens distributiekettingwiel en de kettingwielen van beide nokkenassen (dus inclusief de versteller). Tevens worden de kettingspanner en -geleiders vervangen. Daarna blijft echter storingscode P0016 terugkomen
Deze a4 heeft een lekstroom van o,o9A -0,110A. De auto is voorzien van een alarm, waarschijnlijk een die geinteregeerd is met de bestaande afstandbediening. Laad spanning met verbruikers is 13,8V. Dynamo is vervangen ( merk stabeco). Accu was een niet orginele van 65 Ah. Deze heb is vervangen door een orginele van 72 Ah. Om de 2
Dit voertuig heeft al meerdere garages aangedaan met het probleem "corrupted software". Auto gaat voortdurend in noodloop. Nu is dit voertuig door wegenwacht een week geleden bij ons binnen gebracht omdat het voertuig startte en onmiddellijk terug stilviel. Roetfilter was verstopt en darm intercooler door de hoge druk eraf gevlogen. Druksensor roetfilter vervangen en ook
Jongens zijn met een Carb.rally onderweg in Noorwegen. Nu krijgen ze de start blokkering er niet af.-sleutel niet herkend-leesspoel / kabel defect-storing in tellerklok Nu is de vraag, kun je op de 1 of andere manier de start blokkering omzijlen?
Letop: volgens chassis nummer is dit een 8H model. (in de lijst kan ik alleen 8D & 8E kiezen) Automaat (multitronic) rijdt bij tijd en wijlen goed/niet goed. Elekrt.ramen, knipperlichten, ruitenwissers weigeren soms. Deze weigeren bijna altijd als er diagnose app.is aangesloten. (VCDS,Snapon,Launch en Bosch) Als de motor en instrumentenpaneel uitleest en codes wist komen