sorteer op
hoi , het gebeurdt wel eens dat de zekeringen overgangs weerstand vertonen (motor ruimte links op veerpoot) vervang alle zekeringen van het instrumentenpaneel. mocht dit niet helpen , zit het probleem waarschijnlijk in het combi instrument. groeten en suc6
heb je de stekkers op het instrumentenpaneel gecontroleerd want ik begrijp dat je twee storingen hebt op het instrumentenpaneel. dus lijkt me het verstandig om als het instrumentenpaneel eruit is de bedrading van af de sensor naar het instrumentenpaneel te controleren. als je met de testkast de meetwaardeblokken uitkan lezen kun je van tevoren misschien
Halloik heb een bmw 530d uit 98 (e 39)ik heb een probleem dat eerst tijdelijk (gedurende 5 dagen af en toe) was daarna een maand goed en nu al 3 weken niet meer goed.na 1 km gaat het abs en asc lampje branden. vrij kort daarna vallen de snelheidsmeter, verbruiksmeter, km teller en dagteller uit.de
Hallo mensen, Ik had even een vraag over het restetten van de service interval van een megane 2 , kan dit zonder testkast ? zo ja hoe ? zo niet in welk menu moet ik wezen voor deze instelling ? vr grt S
Collega's Ik moet een carkit inbouwen bij een Passat van 2007. Het gaat om een simpele Nokia carkit CK-7W. Aangezien de auto is uitgerust met een CANBUS zal ik de benodigde voeding bij de zekeringkast vandaan halen (tenzij iemand een beter idee heeft). Nu heb ik op internet het aansluitschema van de Quadlockstekker van de
In het scherm op het dasboard kun je oa. het gemiddeld verbuik , radiozenders enz. aflezen. Ik zie alleen tijd en datum en temp. staan. Radio en cd staat op out (terwijl ik de originele radio met bediening aan het stuur erin heb zitten). Ook verdere gegevens zie ik niet, zoals verbruik e.d.. In het
naar de garage brengen misschien?
Iemand wel eens meegemaakt dat de snelheidsmeter, toerenteller en benzinemeter niet werkt. Overige functies doen het gewoon, dus wel km-en dagteller, tempmeter, overige lampjes. Alvast bedank voor het meedenken
Ik heb 2 maal een klok gereset, volgens mijn bovenstaande methode, en nu na 1,5jr nog niet weer voorgekomen. Ik geloof 1 zekering in de onderste rij ongeveer in het midden (maar leg mij er niet op vast).
dit is inderdaad een automatische regeling