sorteer op
Hallo,ik heb een 308 cc met 1.6 thp motor en geeft storing p1336. Verbranding uitschakeling. En 1337 cil. 1 en 1339 cil 3.motor schokt willekeurig onder het rijden.ook is slang voor luchtinlaat op de turbo er al 2 x afgeschoten. Nu is ie uitgelezen met een Hella gutman maar geeft niet specifiek een probleem aan
Goedemiddag, Deze auto is na aflevering terug gekomen met een luchtmassa storing. hierop eerst een andere luchtmassameter geprobeerd dit gaf geen verbetering. echter wel een andere storing 272A mengseladaptie 1 Multiplicatief signaal niet plausible arm. Na de koude start slaat de secundaireluchtpomp in en loopt de auto slecht. Na het afslaan van de pomp loopt de
Goedemiddag, Graag zou ik gebruik willen maken van jullie hulp. Auto geeft sporadisch storing p1337 Onstekingsstoring verschillende cilinders, hierop zijn de bougie's en bobine's al preventief vervangen. helaas heeft dit niet geholpen. Klant heeft verder geen klachten, op het moment van de storing hikt de auto wel iets. Met vriendelijke groet, Uitgelezen met
Beste AMT forum leden, Ik heb hier een Audi A3 met een 1.6 fsi BLP motor staan waar een probleem mee is met de oliedruk. Het oliedruk lampje gaat branden als je tussen de 1000 en 2500 toeren gaat rijden. Stationiar heeft deze auto 0,3 bar druk en op toeren heeft hij net aan 1,3 bar druk dit is na mijn
Beste, Wij hebben een Volvo XC70 2.5T staan met 210 PK uit 2004. Enkel wanneer er plotseling volgas wordt gegeven stottert en houdt de auto enorm in. Bij halfgas of opbouwend gas geven naar volgas zijn er geen problemen. Wij hebben inmiddels de gaspedaalpositiesensor, bougies en het brandstoffilter vervangen en dit heeft slechts een kleine
Hallo, Hierbij het volgende probleem Ik heb hier een Suzuki Swift Bij deze auto krijg ik regelmatig de storing P0171. Wat Hebben Wij Gedaan: dis,timing check.valse lucht gecontr. slangtjes (geen rookmachine) VERVANGEN : *Pakking Ring Gasklephuis *Lambdasensor 1ste voor de kat Heeft Geen Luchtmassameter Gemeten Co Meter Meetwaarde EOBD Uitgelezen met Delphi Foutcodes P0171
Goedemiddag, Auto gaat in storing met 023f inlaatspruitstuk regel verschil. Geeft soms ook ffff stuurapparaat digitaal gedeelte. Gemeten alle slangen van het vacuumsysteem bekeken. vacuum gecontroleerd met meter geeft stationair -0.7 aan .bedieningsklepjes uitgewisseld help ook niet.egr gedemonteerd en bekeken ook op vacuum gecontroleerd lijkt ook goed.wat zie ik over het hoofd . hoor graag
Goedemorgen, Motor wil niet starten, 1000 km geleden nieuwe accu gemonteerd. Nu nieuwe startmotor. uitgelezen met de KTS 570 geeft koppelingsschakelaar aan als defect, maar wordt bij het testen wel bediend althans men kan zien op het scherm van de KTS dat de koppelingsschakelaar wordt bediend. Aantal massapunten gecontroleerd en schoon gemaakt.Relais in de
Goedemorgen, Even een andere vraag, wij zijn aan het inventariseren wat voor soorten olie we allemaal in voorraad gaan nemen, we zien natuurlijk steeds meer verschillende soorten en merken. Nou was ik benieuwd wat voor merken jullie hoofd zakelijk onderhouden, en welk merk en welke type's olie jullie in voorraad hebben.
Bij deze Golf de versteller van het inlaatspruitstuk vervangen door VDO steller. De eerst gemonteerde had een niet te wissen massasluiting op de positiesensor. Ook al aluminium steuntje gemonteerd ivm slijtage inlaatspruitstuk. Alle fouten zijn te wissen maar de P2015 komt steeds terug . Mijn Kts wil de basisinstelling niet uitvoeren en ik denk dat hier