sorteer op
Beste leden, De klant heeft een probleem met zn Audi A6.Tijdens het starten van de auto als deze even gestaan heeft is er normaal gesproken geen probleem. Zodra die gestart is en auto weer uitschakelt slaat die niet meer aan. Dan moet je uur of soms 2 uur wachten dan doet die het waarschijnlijk weer. Hij
Goedemiddag collega's, Wij hebben hier een Crafter staan waarvan een aantal componenten niks tot weinig doen. Het gaat om: Koplamp links(verlichting aan, op contact zetten en even grootlicht seinen blijf hij zwak branden na verlichting aan en uit gaat de lamp niet meer branden) Grootlicht links (idemdito. alleen gaat wel uit na het seinen. Daarna
hallo, de stuurbekrachtiging van de polo werkt niet. foutcode (01309) regelmodule stuurbekrachtiging (j500) geen communicatie en de zekering 7,5 A in de zekeringkast gaat er uit als de auto op contact word gezet ( ook als de stekkers van de pomp er af zijn. ik heb in het schema gekeken en het een 1 draad
Hallo, Ik heb hier bij me een Audi A3 van 2016 met motorcode: CNSB in de werkplaats. De motor is een 1.8 TFSI 125 Kw. De wagen is van een autohandelaar en deze persoon heeft de wagen gekocht in Duitsland. Oorspronkelijk komt de wagen uit Canada. De auto heeft al een hele geschiedenis van werkzaamheden.
Originele Radio-cd speler van Renault werkt goed ,maar valt als je weg rijdt na 100 meter of zo op Mute. Komt op display pauze te staan . Er werkt niets meer op de radio en ook de stuurbediening werkt niet. Je moet de auto uit zetten en opnieuw aan dan werkt alles weer . Al
Goedendag, we hebben hier een Fiat Fiorino uit 2017 met CPV zonder afstandsbediening (heeft alleen 2 gewone sleutels) Willen hier een universele handzender bij plaatsen. Heeft iemand een schema of draadkleuren waar ik de open en sluitpuls op kan aansluiten? BVD
Hallo, auto binnen met diverse foutcode's. Ik kan de foutcode's wissen maar bij elke start komen ze allemaal terug. Foutcode's: P0258 = secondaire lucht inspuit pomp, output fase P205B = vermogenstrap, secundaire luchtklep P200B = ouput fase, afzuigklep P2013 = versterker druk omleidingklep, output fase P204B = ouput fase, omloopklep van overdrukklep P2018= output fase, zuurstof sensor
De centrale deur vergrendeling ,gaat na enkele minuten ,op slot , als de sleutel uit het contactslot is . De kabels heb ik al vernieuwd, bij schanier vd deur vergrendeling ! Wie heeft er een schema van de centrale vergrendeling en ramen Alvast bedankt Uitgelezen met Niet uit telezen helaas Foutcodes Geen
Beste Allen, Ik kreeg een Renault Scenic voor de keuring. Eigelijk was er niet veel mee aan de hand, een paar remschijven en wat verlichting. Nadat ik de lampjes had vervangen bleven er opeens andere lampjes branden. Vreemd, ik heb de trekhaak aansluiting gecontroleerd en omdat meneer deze niet gebruikt, de verlichting op de orgineele stekker aangesloten
hallo, we zijn al enkele dagen bezig met een vivaro waar we maar niet uitkomen, in het begin deed de toerenteller raar ging eigen leven leiden, lampjes ABS ging op het dashboard branden en knipperen, soms wou de auto niet starten en dan accu pool eraf en alles deed het weer even. nu slaat de