sorteer op
Hallo, Deze wagen had een kapotte motor, hier hebben we een occ in geplaatst, maar daarbij was de distributie riem en pomp er af genomen. Nu slaat de motor aan maar kan geen gas geven en draait toch maar slecht. Iemand enig idee of de distributie riem wel goed ligt? Op het krukas tandwiel staan
heren, ik heb in mijn werkplaats een citroen berlingo staan van een klant. de klant kwam aan met de klacht dat de auto niet meer aanslaat. hij had de dag ervoor er wel mee gereden en is er zelfs mee naar huis gereden, waarna hij de volgende dag dus niet liep. ik heb
Hallo, Deze mercedes had enkele weken geleden een foutcode mbt een defecte NOx sensor (Systeem 1) Er is toen een nieuwe NOx sensor geplaatst, (de eerste, er zitten er 2 in) en het geheel is met behulp van jifeline opnieuw geprogrammeerd/geactiveerd. Helaas is na enkele weken het motormanagementlampje weer aangegaan en deze foutcodes dienen zich
Ik heb hier een Astra-G met Opel motor, X17DTL met een lastige storing waar ik graag wat feedback op zou krijgen. -Wagen is binnengekomen nadat klant ermee onder het rijden stilgevallen is. Diagnose EDU van dieselpomp stuk, vervolgens dieselpomp volledig laten reviseren en voorzien van nieuwe EDU. -Pomp gemonteerd met nieuwe distributie, probleem bleek verholpen.
auto is op snelweg met een plof stilgevallen, collega garegehouder heeft de trionic vervangen,waarna klant met een gangetje van 80 km weer naar ons kon rijden er was geen vermogen meer. heb turbo gecontroleerd, wastegate sluit goed slangen naar intercooler zijn heel klant zei wel dat het er bij het uitlezen een katalysatorfout naar boven
Hallo ik heb een polo van 2007 een diesel, tijdens het rijden viel het vermogen weg en maakt die nu een harde tikken geluid, ik heb de injectiehoeveelheid cil 1 en 2 en 3 getest met mijn uitlees en de waarde's zijn als volgt. het is een 3 cil motor Heeft iemand hier deze klacht
Beste collega's, Wij hebben hier een Peugeot 3008 1.2 Puretech die hevig inhoud bij gas geven en vervolgens meteen P3060 + P3061 genereerd. Bij voorzichtig gasgeven niets aan de hand, maar bij wat meer vermogen vragen lijkt het alsof de motor zich verslikt. P3060 en P3061 zijn beide storing pingelsensor signaal. Nu zie ik dat er
volkswagen polo uit 2002 1.4 benzine (automaat). de auto is gekomen voor een andere elektronische stuurpomp. Na het vervangen van de stuurpomp stopte de motor er mee. na de auto afgekoelt te hebben starte hij weer in 1 keer, maar bij de 60 graden valt hij gelijk weer uit, ongeacht welk toerental de motor draaid.
hallo wij hebben hier een bmw met het volgende probleem. bij starten vooral koud moet de klant soms wel 4 keer de startknop bedienen omdat die dan niet wil aanslaan. als die dan aanslaat schiet die nogal hoog in toeren. als die aan slaat en de klant vervolgens in d schakelt heeft de klant het
Beste mensen, Er staat hier een vw Golf gti dsg uit 2014 die problemen heeft met stationair draaien, het probleem is dat de auto onregelmatig gaat lopen en daarna uitvalt. er staan geen storingen opgeslagen in de motor ecu. auto rijd en schakelt voor de rest prima. De auto is reeds voorzien van een nieuwe carterontluchting/ventilatie unit,