Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Snelheidsmeter slaat andere kant op

Beste collega's, Het betreft hier een Voyager uit 2001. Na het starten slaat de snelheidsmeter helemaal naar rechts uit en blijft dan aan de andere kant van het aanslag pinnetje staan. Hij gaat dan ook niet meer terug. Volgens Chrysler accu defect (lage spanning). Vernieuwd en bij Chrysler gereset. Blijkt alleen daar te kunnen. Helaas

Chrysler431 mei 2008 10:51

snelheismeter blijft op 100 staan

Bij deze een vraag,Wij hebben hier een xsara [elektronische teller] de snelheidsmeter blijft op 100 staan en gaat daarvandaan wel omhoog bij het rijden maar ook bij kontakt afzetten blijft hij op 100 staan, telt wel op. Heeft iemand dit meer gehad,wij hebben nog niet gezocht,wachten eerst jullie reacties af. Tot horens

CitroënXsara28 mei 2008 18:50

dashboard verlichting herstellen

Je moet het gedeelte bij het kachelpaneel demonteren, dit zijn diverse kapjes met daaronder schroeven. hierdoor kun je het frame dat rond het instrum.paneel zit wegnemen. Dit frame zit ook nog met een tweetal schroeven achter de kappen van de stuurkolomschak. en 2 schroeven aan de onderkant van de afschermkap boven de instrumenten vast. Oh

Peugeot205227 mei 2008 23:31

verklikkerlichtjes werken niet

Hallo, Een partner 2.0 HDI met volgende verklikkerlampjes die niet werken: Voorgloeien,  gloeibougies krijgen spanning, lampje brandt nooit. Verplicht STOP, lampje brand soms minder dan 1 sec bij aanzetten contact. Oliedruk, zelfde als verplicht stoppen. koelvloeistof en water in brandstoffilter brand niet.   Weet iemand hier een oplossing voor?   Alvast bedankt.  

PeugeotPartner127 mei 2008 22:35

Dashboard kastje demonteren

Hallo wij hebben hier een toureg staan waar van de interface van de telefoon stuk is en willen hem graag vervangen maar weet iemand hoe je hier het beste bij komt? dashboard kastje zit aardig ingewikkeld... heeft iemand hier tekenigen van ofzo iets?? wie kan mij verder helpen Groeten Paul

VolkswagenTouareg227 mei 2008 12:58

zekering steeds stuk

storing zoeken misschien?????

Alfa Romeo166126 mei 2008 21:18

controle lampen gaan knipperen als ruitenwissers aan doet

Hallo wij hebben hier een Mercedes 300 se van 1992 Als je richting aan geeft of de ruitenwissers aan doet gaan er een aantal cntrole lampen knipperen en tankmeter zakt naar nul en loopt dan direkt weer op. schakelaar hebben we al vervangen maar heeft nix geholpen Wie kan ons helpen Alvast bedankt

Mercedes-Benz300-serie326 mei 2008 07:49

uitbouwen radiator verwarming

Als je eerst even vermeld om welke type espace (welk bouwjaar) het gaat, dan kunnen we specifieker zijn. Clips.

RenaultEspace323 mei 2008 23:18

tijd op de klok loopt niet door.

Zodra ik het contact aanzet van deze auto verschijnt de klok met de juiste tijd bv 16,31 deze tijd blijft staan dus na 20 minuten staat er nog steeds 16,31 als ik het kontakt weer uit en aanzet verschijnt weer de correcte tijd. Heeft iemand enig idee waar deze storing vandaan komt, er zit een

CitroënC3223 mei 2008 15:41

toeren teller en temperatuur/oliedruk meter

Bij mij weten zit dit niet specifiek achter een zekering, een deel van het dashboard zit achter de zekering van het stoplicht. Ik denk dat je zelf iets losgetrokken hebt o.i.d. draadbreuk?Over het starten kan de vliegwielsensor schuldig zijn en controleer ook de motortemperatuursensor, van de injectie, niet van het metertje.

RenaultLaguna223 mei 2008 15:00