sorteer op
Heren Technici,graag advies over volgend probleem: Stationair lopen geen problemen, na gasgeven begint ie regelmatig te stotteren. Dan alleen storingmelding naaldslagsensor (inj 4) en inspuitmomentversteller brandstofpomp . Gemeten Meetwaarden bekeken vd naaldslagsensor, zodra storing begint valt de waarde terug naar 0. Verder motortoerentalsensor vliegwiel , luchtmassameter,turbo systeem en egr gecontroleerd, geen afwijking gevonden. Bedrading/stekkerverbindingen tussen naaldslagsensor en
Auto wilde na het tanken niet meer starten, anwb geweest kon hem niet uitlezen, heeft met startpilot gestart daarna een hevig getik ( verstuiver?) afgesleept en staat nu bij ons . Heb eerst de obd aansluiting hersteld waarna ik een P0A0F92 code uitgelezen heb. Startmotor gaat rond maar auto slaat niet aan na een aantal
Motor houdt koud in na 5 km geen probleem Luchtmassameter vervangen geen storing tanken 98 Staat pas 88.000 km op de teller
Goeiedag, ik heb citroen c3 1.6 hdi 8 klepper binnen gekregen met distributie gebroken. ik heb toen kleppen vervangen en klep tuimelaars maar nu ging ik distributie riem monteren maar iedere keer als ik m monteer komen de kleppen tegen de zuigers aan. ik heb wel documentatie hoe ik moet monteren maar op 1 of
turbodruk blijf te laag. kan nergens lek vinden
Beste mede techneuten, Ik heb hier een VW Golf VI R uit 2010 (199kW / CDLF) staan welke stationair zeer onregelmatig loopt. Klant heeft auto afgelopen zomer particulier gekocht en merkte na een tijd op dat wanneer de airco uitgeschakeld is, de motor wat onregelmatig loopt. Dit is geleidelijk aan verslechterd aldus hem. Ook nu
Beste leden, We hebben vandaag een vw t5 binnen gekregen. Deze heeft totaal geen turbodruk, de bus heeft geen vermogen. We hebben een andere N75 geprobeerd maar maakt geen verschil. Wij hebben de pot op de turbo met vacuumpomp vacuum getrokken en dan beweegt de turboverstelling goed. We krijgen weinig vacuum op de turboversteller, vacuum
Goedendag, Ik heb hier een Honda insight 1.3 ima staan.Deze slaat niet aan na een ongeval. De auto heeft geen foutcode's. De crashschakelaar achter het dashboard kastje werkt goed. Accu capaciteit is goed (12V) Hybride pakket is geactiveerd. Iemand nog een idee?
Beste, Ik heb een probleem en misschien hebben jullie een oplossing. Ik heb een nieuwe klant en de motor was vast gelopen (zo binnen gekomen). De injetoren waren getest en er waren 4 slechte tussen. Er is een revisie motor gemonteerd en 4 nieuwe injectoren. Het probleem is dat de motor en wagen in stationair
Hallo kan mij iemand mij helpen.wat Kan het zijn?de lamdasonde of iets Anders.morgen bregnen ze de auto Uitgelezen met Autel mk808 Foutcodes P013400 P013300 P321100