sorteer op
Beste kenners, Ik ben bezig met een Audi A3 8P 1.8TFSI (BZB) uit 2008. De auto heeft storingen (p0221, p0121, p0122) die verwijzen naar de gasklep positie sensor en gaspedaal sensor (g188/g69). Via VCDS de waardes bekeken in groep 62 maar geen onregelmatigheden tegengekomen. Toch het gasklephuis omgewisseld met een andere gebruikte. Problemen bleven. Ook gaspedaal vervangen voor een
De 2e sleutel is kwijt van de auto. Een nieuwe inclusief inlezen kost meer dan 250 euro. Nu is mijn vraag: kan ik een oude 2e handssleutel(transponder) opnieuw kan laten programmeren of is er nog een andere optie?. De echte metalen sleutel kan ik vervangen en opnieuw laten inslijpen. Bedankt voor jullie reactie.
Hallo, Ik heb hier een clio van 2001 met een 1.4 16v motor en 185000 km. Geen navigatie en geen cruisecontrol etc..! Probleem: Boordcomputer piept luid 17 keer na passeren van de +/- 125 km/h Piepen is dus 17 keer en herhaald zich iedere keer na 30 seconden. Dit alleen bij elke snelheid voorbij de
Beste lezers, Mijn vriendin heeft een peugeot 107 uit het jaar 2008. deze heeft nu een elektrisch probleem, haar achterlichten doen het wel alleen de rem verlichting niet. maar haar 3e remlicht doet het wel. gekeken naar de zekeringen en doorgemeten deze waren ok. dacht vraag het hier even voordat we hem naar de garage
Wij hebben een Renault Espace 3.5 V6 in onze werkplaats staan. Motor start koud prima. Eenmaal op bedrijfstemperatuur slaat de motor over en soms af. Warm wil de motor ook niet meer aanslaan. Foutcode P0345 (nokkenaspositiesensor A, cilinderrij 2 - functiefout circuit) komt telkens naar voren. We hebben de nokkenassensor vervangen. Uit voorzorg ook de sensor van
Prius binnen met de volgende foutcodes C1203 engine control system communication circuit C1345 not learning linear valve offset C1378 capacitor control en de abs en vsc lampjes branden heb deze code's uit kunnen lezen, kan daarna niet meer communiceren, zou dit een CAN storing zijn? Uitgelezen met Launch X431 Pro 3
Hallo, Ik heb hier weer een disco3 binnen, dezelfde als mijn vorige vraag waar er een probleem was met de sensor bovenop de versnellingsbak voor de positie van de schakelhendel xy... Nu had deze weer problemen, en het leek telkens te komen als ze de aanhanger gebruikte, na een km of twee, of soms
Start somt soms niet. (de klant geeft ook aangegeven dat de motor zomaar uitvalt, dit heb ik zelf niet meegemaakt) We heb de auto zelf nu 10 dagen probleemloos gereden. Maar ik weet zeker dat de klant er zelf me rijd dat het probleem weer terug komt. Vaak is het dan zo dat de auto
Collega's, Vraagje. Wie kan mij info verschaffen om het onderhoudssysteem display te resetten? In afwachting. Martin
Beste, In de kern. Wanneer motor warm wordt, gaat motor stationair onregelmatig draaien. Dat constateert de berijder. Zijn opmerking is, "is voel trilling". Wij als techneuten constateren dat ook. We lezen de auto uit. En inderdaad, cilinderoverslag 1e cilinder. We hebben vernieuwd, alle bobine's en bougies. Toch blijft dit probleem terug komen. Opvallend is, wanneer