sorteer op
Afgelopen maandag heb ik mijn auto gewassen en daarna ben ik weg gereden en er was nog niks aan de hand. Toen ik mijn auto een tijdje had geparkeerd en weer weg wilde rijden bleek ineens dat mijn Temperatuurmeter/ verbruikingsmeters/ bezinemeter het niet meer deden. Tevens wordt de digitale kilometerstand ook niet weergegeven. Mijn snelheidsmeter
Ik heb dus afgelopen maandag mijn auto gewassen een bmw 7.30 en na het wassen deed alles het nog tot dat ik mijn auto had geparkeerd en later weer verder ben gaan rijden. Ineens deed de temperatuurmeter/ verbruikingsmeter/ digitale kilometerstand en bezine meter het niet meer, maar me snelheids meter en toerteller doen het wel nog gewoon. kan iemand
wie kan mij vertellen hoe ik mijn daschboardverlichting van mijn Micra vervang kan ik dat zelf
Hallo daar wie kan mij vertellen hoe ik het snelst de aircoradiateur onder het dashboard vandaan kan halen of moet ik echt heel het dashboard weg halen?
hoe kan je het kloksymbool met de resterende tijd tot service terugzetten via het instrumentenpaneel?
Het volgende probleem met een golf 2.0l AQY Comfortline uit 2000. Als de auto een tijd loopt bv een rit van 20km maar ook stationair, valt de tijdsklok op nul, gaat het ABS lampje knipperen en soms slaat zelfs de motor af. Dit gebeurd niet altijd maar toch 2 keer in de week. Als dit gebeurt start de
Hallo Bij deze transporter gaat de koelventilator gelijk aan ( dus ook bij een koude motor) en de temp. meter schommelt continue. Hij geeft een foutcode op de temp. sensor deze is dus ook vervangen maar dit geeft geen enkele verbetering. ook heb ik de temp sensor in de radiateur vervangen maar dit helpt ook
Hallo,bij deze auto werkt de snelheidsmeter/km teller niet.bij +/- 80 kmp/u slaat die ineens uit en blijft het dan ook gewoon doen,meestal na stilstand weer hetzelfde probleem.de pulsgever op de bak vernieuwd maar storing blijft hetzelfde.in het dashbordschema van autodata zie ik een signaalversteker,waar zit deze en kan die er wat mee te maken hebben
Temp. sensor rechts-achter onder de inlaat-buis, vanuit de auto gezien.
Na dat ik mijn olie heb ververst, heb ik ook gelijk mijn Boordcomputer Gereset. Na het Resetten wordt de "Olieverbruik" niet weergegeven. Er staat: " ----KM & ----Dagen" Daardoor weet ik niet meer, wanner ik de olie veer moet verversen. alvast bedankt voor je medewerking.