sorteer op
Hallo heren, Krijg een buitenlandse auto binnen op de ambulance,waarbij ik de auto niet kan starten,wel heb ik 2 sleutels gekregen. 1 sleutel heeft de berijder laten overkomen vanuit het buitenland. sleutels geprobeerd in te leren,waarvan orginele sleutel herkent word. contact ,verlichting en stuurslot werkt hierop,maar met de motor gebeurd niets,nu navraag gedaan bij dealer
hallo, het type Q7 is 4MB, 4MG volgens mij. Het model vanaf 2015->. Deze wagen heeft last van vieze uitlaatgassen wat via de motorruimte in het interieur komt. Aan de R. zijde van de motor (bijrijderskant) stinkt hij ook daadwerkelijk. Maar waar dit vandaan komt kan ik zo niet vinden. Zijn er bekende plekken? De injectoren
Goedenmiddag, Korte history van de Mini: koppakking was er tussen uit geblazen waarschijnlijk omdat de motor warm was gelopen (doorgereden met een lekke thermostaathuis). Dus wij hebben de koppaking vervangen, cilinderkop laten vlakken en een nieuw thermostaathuis gemonteerd. Na het starten liep de motor stationair erg onregelmatig en was er bijna geen motorvermogen. Uitgelezen met de testkast kwam
We hebben een aantal klanten met VW/Audi benzine motoren en veel olieverbruik, waaronder deze Audi met 80000Km. Heb weinig vertrouwen meer in VW benzine motoren. Wie kan mij zeggen welke nog wel redelijk probleemloos zijn. BVD
heb probleem dat multy riem klappert stationair bij750 toeren , als ik met gas pedaal 100 toeren opvoer is klapperen weg .zit electronisch gestuurde rotorpomp op had eerst de 6pk1768 op zitten nu geprobeerd met 6pk1753 ,klapper bij beide riemen .krukas poely lijkt mij zeker in orde . is er misschien manier om toerental afstellen op
beste leden! ik heb een klant met een leuke tiguan. alleen start deze niet meer. ik heb hem uitgelezen maar ik kom niet in het motormanagement dus deze ziet hij niet meer. alle zekeringen zijn heel en niets geks te zien. relais gecontroleerd deze zijn ook nog goed. dus uitlezen geen info zekeringen oke! relais
Goedendag, Hier in de werkplaats hebben we een Audi s6 staan die tijdens het rijden op de snelweg moeilijk begon te lopen. Klant heeft de auto bij de pomp uit gezet en met moeite weer kunnen starten. 3x geprobeerd en met een beetje gas geven wil die wel blijven lopen. Hiermee naar ons toe
Problemen met mijn BMW 320i sedan uit 2003. Elke ochtend bij koude start na ongeveer 20 tot 30 sec gaat de auto trillen en schudden. Hierbij gaat het Gele motorlampje branden. Als dan de motor uitgezet wordt en weer gestart wordt is hij weer uit. Als de motor warm is lijk het probleem weg. Het volgende
Goedemiddag, Van de peugeot 207 de koppakking vervangen aangezien de oude door was geslagen. Motor liep nog wel bij wegzetten. Nu na het vervangen en alles weer gemonteerd te hebben slaat de motor niet aan. Timing m.b.v. set juist gezet, sensoren (nokkenas, thermostaathuis) schoon gemaakt, stekkerverbindingen gecontroleerd. Benzinetoevoer gecontroleerd. Bij uitlezen komt de foutcode P0597
dag mede colega`s, de betreffende Kia cerato (G4FC motor code) is een auto met LPI/LPG instalatie. als je ermee rijdt zou je denken dat de bougiekabels doorslaan echter betreft dit een auto met staafbobines. een vorige garage had boigies vervangen voor normale benzine bougies. wij hebben hier dus inmiddels 21.000km geleden LPG6 (NGK) ingezet. klant