sorteer op
ik heb een audi a4 van 2001.de temperatuurmeter en de benzinemeter schommelt vaak.de temperatuur blijft vaak rond de 70 graden, en de benzinemeter staat elke keer weer anders.ik heb voor de zekerheid de temperatuurzender vervangen, maar het heeft niet geholpen.weet iemand of je de waardes in je dashboard weer kan ressetten? of is het alleen
Kijk even op deze site onder de button "zelf doen". http://members.home.nl/opeltje/
Radio, snelheidsmeter en toerenteller vallen soms na een wat langere rit voor een fractie van een paar seconde uit, motor blijft gewoon doordraaien houdt dus niet in op dat moment, dit herhaalt zich soms een aantal keren. Wat me opvalt is dat hij dit doet bij warm weer en gebruik maak van de airco, maar
Beste mensen, Sinds kort hoor ik rare geluiden komen bij de motor. Het is een soort van brommend geluid. Als ik in lage snelheid wegrijdt dan hoor ik van alles trillen aan de voorkant, wanneer ik eenmaal rond de 1500toeren zit is dit geluid weg. Maar ook bij het doorschakelen bijvoorbeeld naar ze 2de of
ik moet de richtingaanwijzerschakelaar vervangen ,hiervoor moet de airbag en het stuurwiel eraf. Bij de nieuwe schakelaar orig. van Mercedes zit een rode blokkeerpin voor de stuurhoeksensor zoals op een papiertje erbij staat maar waar moet die in . Wie kent dat ?
mijn stuurhendel om mijn stuur in hoogte te stellen zit los, dus houdt mijn stuur niet meer vast.mijn stuur beweegt nu vrij van boven naar beneden.Hoe moet ik deze maken(hoort er een veer aan te zitten?) of werkt dit op een andere manier. Als ik eventueel mijn hele dashboard moet verwijderen hoe doe ik dat
Hallo , het volgende wij hebben een mazda 626 ditd en daar knippert regelmatig het voorgloei lampje van . wij hebben de wagen laten uitlezen bij de mazda dealer en ook nog eens apart met behulp van een bosh tester en beide kunnen niet in het syteem van de auto komen . raar maar waar
ALS IK DE VERLICHTING AANZET EN DE MOTOR START GAAT DE DASCHBORDVERLICHTING UIT. KAN MIJ IEMAND HELPEN.BIJ VORBAAT DANK.DA
De kilometer teller blijft hangen op 50 KM/H heeft iemand enig iedee wat het kan zijn.
Wie kan ons helpen met een freelander 2.0diesel bij 45km/u stopt de km-teller ermee alvast bedankt M.v.g. Nijhof