sorteer op
Collega's, Een vraag. Kan iemand mij een electrisch stroomloop schema(motorsysteem) leveren waar gasklep en gaspedaalunit in staan. Waarom? Een leerling technici(BBL) van ons bedrijf heeft vandaag EAT examen gedaan, niveau 3. Niet behaald. Ikzelf train wekelijks op studieavonden leerling technici BBL. Ter voorbereiding EAT examen. En daar wil ik dit schema voor gebruiken, om deze ene leerlingtechnici, samen
Hallo collega's wij hebben een Ford Focus 1.0 Ecoboost staan met een hardnekkig Turboprobleem. De auto gaat af en toe in storing als je bijv. op de snelweg rijdt, en dan van laag toeren optrekt. hij gaat dan bij ongeveer 2500 tpm in storing, met als foutcode P023422 Ladedruk van de turbo-oplading, Te hoge druk. als
De auto is naar ons toe gesleept omdat ze op een kruising plotseling moesten remmen en de auto afsloeg en niet meer aansloeg. Het schijnt dat iemand anders ondertussen een nieuwe toerentalsensor heeft gemonteerd, maar bij het starten krijg ik een normaal toerental signaal met de scope. Er zitten nergens storingen in maar als ik
Goedemiddag, Wij hebben hier een Audi met overslag storing op cil.2 Het volgende hebben wij al gedaan maar storing blijft. - Bougies vervangen - Bobines gewisseld - Injectoren laten testen en 2 die matig waren vervangen - Granulaat reiniging uitgevoerd - Compressie test gedaan, alles zit rond de 9.2 Bar Is er iemand die misschien
auto binnen gekregen met uitleg dat hij sporadisch stopt met gas geven(geen reactie op indrukken gaspedaal. motor storings lamp knippert, gaas daarna direct uit. gaat niet weer aan met opnieuw bedienen contact. auto uitgelezen met delphi ds150e geen codes gevonden in historie, zelf bij proefrit geen probleem gemerkt. klant gaf aan dat dit probleem bij Peugeot
Hallo beste mensen we hebben hier een focus 1.6 diesel staan met een probleem de auto valt direct na het starten uit daarna start je de auto weer en loopt hij prima storingen aanwezig maar niet continu p2290 te lage raildruk Gasklep hiervoor ook vernieuwd ivm foutcode de storing is het zelfde na vv gasklep
Beste forumleden, Sinds vandaag staat er bij ons een Honda Accord 2.4 uit 2005 met lpg die niet wilt aanslaan. De volgende zaken zijn gecontroleerd: De Bougies vonken Brandstofdruk is 3 bar aan de rail Injectoren worden aangestuurd De compressie variert als volgt cil 1: 9 bar cil 2: 13 bar cil 3: 13
het olieverbruik van deze wagen is opeens fors toegenomen naar zo'n liter op 1700 km. Bij sommige wagens kan er dan nog aan de carterventilatie iets gewijzigd heb ik begrepen, maar geldt dat ook voor dit type? Gemeten visuele check, oliepeil Uitgelezen met nvt Foutcodes nvt
Goedendag, Auto ingeruild gekregen met foutcodes p1349 ( VVT functiestoring ) en P0171 ( Mengsel te arm ). P0171 is inmiddels opgelost d.m.v. een nieuwe LMM P1349 blijft erin staan, na het wissen van foutcode kun je de eerste cyclus zo ver rijden als je wil, DTC komt niet terug, tweede cyclus na ong. 2 km lampje aan.Auto houdt
Auto houdt in gaat stoten bij een warme motor en meestal bij een bocht naar rechts, koud geen probleem, als je het DTC uitschakelt is het probleem verholpen auto heeft geen foutcode's, heb wel gemerkt dat bij het proefrijden in een bocht naar rechts soms alle signalen van de wielsensoren wegvallen, kabelbreuk? iemand een idee?