Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

af en toe reset van tijdklok/dagteller en boardcomputer golf 4 tdi2001

af en toe(eens in de 3 a 4 weken) reset de tijdklok/dagteller en boardcomputer zich bij het afzetten van contact.(alles op weer op 0) na het uitlezen komt foutcode 00668 boordspanning ontoelaatbaar. sporadisch aan het licht. de accu is doorgemeten en is oke, net als de massakabels en zekeringen. is er iemand die dit al

VolkswagenGolf223 aug. 2008 09:56

km teller en toerenteller werken soms niet

De  km teller en toerenteller werken  soms niet  - alle andere functies van de klokken werken wel probleem doet zich voor na contact te hebben uit en aan gezet ( vb om dak te openen ) wanneer het probleem er is vibreert de naald van de km teller totdat je het contact uitzet , even

VolkswagenGolf131 jul. 2008 10:49

benzinemeter blijft op volle tank staan.

Hallo, De benzinemeter in mijn rav4 geeft steeds vol aan. Wat kan hier de oorzaak van zijn, hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt

Toyota221 jul. 2008 19:37

Claxon doet het niet

Heb een E46 touring 320 d van 2000, mijn claxon doet het niet. Heb de claxon gecontroleerd die doet het gewoon met plus en min. Heb de zekeringen in het dashboardkastje gecontroleerd. Dacht dat het inb de wikkelspoel van de airbag zat, heb ikl vervangen maar de claxon doet het nog steeds niet. Heb gehoord

BMW3-serie519 jul. 2008 00:59

Service resetten Crafter

Kan iemand mij vertelen hoe je de service moet resetten van VW Crafter

VolkswagenCrafter518 jul. 2008 13:56

blokkeren snelheidsmeter en toerenteller

Onder het rijden stonden ineens de snelheidsmeter en de toerenteller vast de één op 80 km/uur de ander op 3000 toeren, en de digitale dagteller liet streepjes zien. Dit bleef zo een aantal km. Nadat ik over een ribbel reed werkte alles weer naar behoren en de dagteller bleek gewoon doorgeteld te hebben, en het is

ToyotaPicnic17 jul. 2008 21:44

kachel lampje

Wie kan mij helpen hoe ik het lampje van mijn kachelverlichting kan vervangen, heb de schroeven achter de klok/display al los gehad maar nog niet veel beweging in te krijgen. Alvast bedankt.

OpelVectra417 jul. 2008 15:09

service interval

Wie kan mij zeggen hoe het service interval op het daschbord moet gewist worden van een saab 9.5 model.2006. groet,carmelo

Saab9-5316 jul. 2008 14:29

temperatuurmeter slaat na contact in schakelen 3 keer op en neer

Als ik me niet vergis geeft de temp.meter bij aanzetten van contact het oliepeil aan, mss iets met de peilsensor aan de hand? Weet het niet zeker hoor, geen instructieboekje bij de auto?

Peugeot806113 jul. 2008 13:29

verlichting kachel paneel werkt niet

De verlichting van het kachelpaneel werkt volledig niet bij het inschakelen van de lichten. Geen verlichting op de 3 draai knoppen en de recirculatie knop. Wordt dit een nieuw paneel, of kan het ook met de aansturing te maken hebben?

VolkswagenLupo612 jul. 2008 23:59