sorteer op
af en toe(eens in de 3 a 4 weken) reset de tijdklok/dagteller en boardcomputer zich bij het afzetten van contact.(alles op weer op 0) na het uitlezen komt foutcode 00668 boordspanning ontoelaatbaar. sporadisch aan het licht. de accu is doorgemeten en is oke, net als de massakabels en zekeringen. is er iemand die dit al
De km teller en toerenteller werken soms niet - alle andere functies van de klokken werken wel probleem doet zich voor na contact te hebben uit en aan gezet ( vb om dak te openen ) wanneer het probleem er is vibreert de naald van de km teller totdat je het contact uitzet , even
Hallo, De benzinemeter in mijn rav4 geeft steeds vol aan. Wat kan hier de oorzaak van zijn, hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt
Heb een E46 touring 320 d van 2000, mijn claxon doet het niet. Heb de claxon gecontroleerd die doet het gewoon met plus en min. Heb de zekeringen in het dashboardkastje gecontroleerd. Dacht dat het inb de wikkelspoel van de airbag zat, heb ikl vervangen maar de claxon doet het nog steeds niet. Heb gehoord
Kan iemand mij vertelen hoe je de service moet resetten van VW Crafter
Onder het rijden stonden ineens de snelheidsmeter en de toerenteller vast de één op 80 km/uur de ander op 3000 toeren, en de digitale dagteller liet streepjes zien. Dit bleef zo een aantal km. Nadat ik over een ribbel reed werkte alles weer naar behoren en de dagteller bleek gewoon doorgeteld te hebben, en het is
Wie kan mij helpen hoe ik het lampje van mijn kachelverlichting kan vervangen, heb de schroeven achter de klok/display al los gehad maar nog niet veel beweging in te krijgen. Alvast bedankt.
Wie kan mij zeggen hoe het service interval op het daschbord moet gewist worden van een saab 9.5 model.2006. groet,carmelo
Als ik me niet vergis geeft de temp.meter bij aanzetten van contact het oliepeil aan, mss iets met de peilsensor aan de hand? Weet het niet zeker hoor, geen instructieboekje bij de auto?
De verlichting van het kachelpaneel werkt volledig niet bij het inschakelen van de lichten. Geen verlichting op de 3 draai knoppen en de recirculatie knop. Wordt dit een nieuw paneel, of kan het ook met de aansturing te maken hebben?