sorteer op
Geachte, deze Jumpy is met lage snelheid stil gevallen,een aantal tanden van de riem af (riem niet gebroken). Gevolg kleppen krom,tuimelaars (paar) afgebroken en een nok iets verdraaid,riem is droog dus er heeft niets op gelekt, Span rol en waterpomp in goede staat en de lagerkappen van de nokkenassen ook, Je kan ook niets van
Goedendag, ik ben de scope aan het uittesten, nu heb ik wat gemeten maar het signaal is zo raar alleen bij optrekken van de auto of onder het rijden bepaalde stand gaspendaal /belasting. ik vind het signaal zo vreemd is dit een EMP/EMI ? schokte af en toe met rijden had bougies al vervangen en bobine
hallo, Bij een 500x 1.4 m-air turbo heb ik een vreemde storing. Met stationair draaien tikt de magneetklep van de turbobypass extreem veel. zijn geen foutcodes aanwezig in het systeem. voeding is aanwezig, alleen de massa naar ecu toe blijft constant schakelen. na opnieuw inleren is probleem even weg en komt later weer terug. iemand
Hoi, Woon in Noorwegen en hebben hier een Vito staan waar van het toerental schommelt tijdens constante snelheid rijden en bij het afremmen op de motor tot dat deze warm is. Als je bv 70km/u rijd dan gaat het toerental merkbaar omhoog en weer terug net of de auto een beetje gas geeft, bij het
VFR800 Vtec. 2002Wat zou hiervan de oorzaak zijn?70.000 km'sGeen storingslamp die brandde.Ineens motorvermogen weg.Achterste cilinder en kop hierdoor helemaal om zeep. Zou dit kunnen doordat de bougies niet tijdig werden vervangen?En dan spreek ik niet over 3000 km hé.Blijkbaar arm mengsel die dit veroorzaakt maar er zit toch Lambda sonde op die alles regelt!!!
Motor loopt wel heeft een felle diesel klop bij het gas geven gloei controle brand steeds maar niet fel verbruikt veel brandstof en rookt Op het kleppen deksel zit een computer is deze voor de start onderbreking of heeft het met de vervroeging te maken bij het gas geven vervroegd de brandstof pomp Wie heeft
Hallo ik heb hier een vito met automaat die onder het rijden op nood loopt. Om de halve of hele km en dan doet de km teller het ook niet. Als je onder het rijden het contact uit en meteen aan zet doet hij het weer normaal. De foutcodes die er in zitten en na
Wij hebben een Opel vivaro 1.6cdti 85Kw. De auto rijdt goed maar boven de 2500 t/min houd hij in. Er zijn geen foutcodes aanwezig. De brandstofdruk, turbodruk, egr zijn allemaal goed. Uitgelezen met Bosch kts Foutcodes Geen
Hallo, Wij zijn aan het stoeien met een Mégane 1.5DCI uit 2013. Foutcode P2263 komt telkens terug. We hebben het aanstuurklepje van de turbo al vervangen ivm lekkage. Storing kwam de dag erna weer terug. Alle leidingen van het klepje doorgeblazen en ook klepje zelf nogmaals vernieuwd op aanraden dealer. (zou een stukje plastic in het
Beste forumleden, Bij deze Frontera hebben we wegens verschillende lekkages rondom de motor gedemonteerd. Hierbij is de voorste distributiedekselpakking, de koppakking, de turbo, klepsteelrubbers en distributiekettingen vervangen. Na alles terug gebouwd te hebben heeft de auto maar weinig vermogen. Na een tijdje in deellast te hebben gereden, begint het motorstoringslampje te branden en is de